Vypada to, ze puvodni textura byla bud 16 bit nebo 32bit BMP.
V tom pripade to photoshop otevre, ale kdyz udelas zmeny a ulozis, nejspis z toho vzniknul 24bit BMP,a to FS neumi.
Takze pokud jsi nemenil rozliseni textury ( musi byt napr. 1024x1024, 512x512, 256x256 ), mohlo by pomoct prevest tu tvoji upravenou texturu do formatu 16bit BMP ( nebo i 32bit - coz je treba nejhezci, ale zabira to nejvic mista ), pripadne DXT1 BMP - a to pres Imagetool a nebo pres DXTBMP - odkazy viz muj prispevek nize.
Predpokladam ze to delas, ale pro jistotu - original pro editaci si nech nekde a kopii preved na ten format ve FS. V photoshopu to mas nejspis jako *.psd soubor s vrstvama, ne? I ten jde rovnou nacist do Imagetoolu a pak to prevest na to specialni BMP.
DIvny je, ze ti to pada, pokud ma textura spatnej format, spis se stane, ze se vubec nenacte a vidis jen sedy nebo cerny povrch modelu, ale muze se to asi stat, ze to i padne. |
|