FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 24. 11. 2024, svátek má Emílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Jak udelat repaint? Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Jak udelat repaint?   5. 9. 2005 / 13:15
Milan Lisner   
Protoze jsou textury casto ne v obycejnem BMP ale rozsirenem ci komprimovanem, je potreba ty textury nejak prevest.
A to bud programem IMAGETOOL , ktery je soucasti SDK pro MSFS

http://www.microsoft.com/games/flightsimulator/fs2004_downloads_sdk.asp

Imagetool je soucasti terrain sdk a gmax gamepack, ale samotnej programek neni velkej, a dal by se poslat i mailem, pokud bys nechtel stahovat ty SDKacka.
Umi nacitat i *.psd soubory s photoshopu, takze bys to nemusel prevadet na nakej meziformat.

- - -
Pak je jeden peknej program DXTBM:

http://fly.to/mwgfx

... ten umi pracovat zaroven i s tim alpha kanalem

Kdyz se ulozi true color BMP z nakyho kresliciho ***shopu, je to vetsinou 24bit, a to FS neumi - krome komprimovanych DXT1 nebo DXT3 formatu ( porad s priponou BMP ) umi FS 16bit a nebo 32bit textury. A do toho se to da prevest prave treba tim Imagetoolem.

Muzes zkusit hledat tady na foru slova jako imagetool, dxt, sdk atp. ( i vice slov dohromady )


 
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ