Protoze jsou textury casto ne v obycejnem BMP ale rozsirenem ci komprimovanem, je potreba ty textury nejak prevest.
A to bud programem IMAGETOOL , ktery je soucasti SDK pro MSFS
http://www.microsoft.com/games/flightsimulator/fs2004_downloads_sdk.asp
Imagetool je soucasti terrain sdk a gmax gamepack, ale samotnej programek neni velkej, a dal by se poslat i mailem, pokud bys nechtel stahovat ty SDKacka.
Umi nacitat i *.psd soubory s photoshopu, takze bys to nemusel prevadet na nakej meziformat.
- - -
Pak je jeden peknej program DXTBM:
http://fly.to/mwgfx
... ten umi pracovat zaroven i s tim alpha kanalem
Kdyz se ulozi true color BMP z nakyho kresliciho ***shopu, je to vetsinou 24bit, a to FS neumi - krome komprimovanych DXT1 nebo DXT3 formatu ( porad s priponou BMP ) umi FS 16bit a nebo 32bit textury. A do toho se to da prevest prave treba tim Imagetoolem.
Muzes zkusit hledat tady na foru slova jako imagetool, dxt, sdk atp. ( i vice slov dohromady )
|
|