| | Re: Re: Mig-23 - klapky, textura ?? 31. 8. 2005 / 09:28 | |
| | Pro animace podobnych letadel a menitelnou geometrii se klapky ve FS celkem logicky nabizi, protoze to je default animace a ovlivnuje to i chovani letadla ( odpor, vztlak )
Slo by udelat ty animace i zvlast, ale treba pro ruzne polohy kridel nejaka vhodna default animace neni - ve FS je sice moznost sklapeni kridel ( wing fold ), ale pokud jsou timto kridla sklopena, nejde se ani odlepit od zeme ( je to animace pro palubni letadla, a puvod ma v CFS2 ).
Dala by se udelat ted i uzivatelska animace a pak to treba ovladat nejakym gauge pres panel, ale to uz je komplikovanejsi a musel bhy to byt uplne jiny model.
Co jsem koukal na ten model Migu23, co existuje, tak ten ma bohuzel animaci klapek i poloh kridla soucasne, coz takhle nefunguje.
Pro tu animaci pres klapky by to bylo nejlepsi udelat tak, ze by kridlo melo 5 poloh - nejdrive 3 pro menitelnou geometrii a dalsi 2 pro vysouvani klapek.
To ale predpoklada upravu te animace na zdrojovem 3D modelu, takze by to musel udelat autor ( pokud to umi ) a nebo by se musel udelat jiny model. |
| |
|