FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 24. 11. 2024, svátek má Emílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Mig-23 - klapky, textura ?? Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Mig-23 - klapky, textura ??   31. 8. 2005 / 09:28
Milan Lisner   
Pro animace podobnych letadel a menitelnou geometrii se klapky ve FS celkem logicky nabizi, protoze to je default animace a ovlivnuje to i chovani letadla ( odpor, vztlak )

Slo by udelat ty animace i zvlast, ale treba pro ruzne polohy kridel nejaka vhodna default animace neni - ve FS je sice moznost sklapeni kridel ( wing fold ), ale pokud jsou timto kridla sklopena, nejde se ani odlepit od zeme ( je to animace pro palubni letadla, a puvod ma v CFS2 ).
Dala by se udelat ted i uzivatelska animace a pak to treba ovladat nejakym gauge pres panel, ale to uz je komplikovanejsi a musel bhy to byt uplne jiny model.

Co jsem koukal na ten model Migu23, co existuje, tak ten ma bohuzel animaci klapek i poloh kridla soucasne, coz takhle nefunguje.

Pro tu animaci pres klapky by to bylo nejlepsi udelat tak, ze by kridlo melo 5 poloh - nejdrive 3 pro menitelnou geometrii a dalsi 2 pro vysouvani klapek.

To ale predpoklada upravu te animace na zdrojovem 3D modelu, takze by to musel udelat autor ( pokud to umi ) a nebo by se musel udelat jiny model.
 
Gonzo
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ