FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 25. 12. 2024, Boží hod vánoční Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Repainty k FFX a ostatním Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Repainty k FFX a ostatním   29. 8. 2005 / 12:32
OK-Milda (BHA410)   
Obecně se dá říci, že můžeš vzít libovolnou texturu a předělat ji k obrazu svému. Jde jen o to v jakém formátu ji uložit a čím ji otevřít. Pokud jde o 32bit formát (*.bmp) tam není problém, ale pokud jde o formát DXT3, je potřeba nějaká utilitka na transformaci. Já osobně používám program DXTbmp od MWGraphics http://fly.to/mwgfx , který umožňuje nezávislou editaci s alfa kanálem. Pro vlastní edici textur mám pak Photoshop.
Jinak k řadě modelů existuje tzv. paintkit, což je vlastně soubor formátu nejčastěji přímo pro Photoshop, popř. jiný, vč. jednotlivých vrstev, takže pak člověk složitě neodstraňuje staré "nátěry", ale rovnou tvoří nové a takové věci jako nýty, spoje, tech. nápisy apod. mu tam zůstavají.
 
VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ