No zrovna nožový let by to asi umělo i když by šlo o pohyb (hmotného) bodu, protože tam funguje docela poklidný vektorový trojůhelník (prostorově vektorová kostka) z tahu motoru atd. atd. - a že kormidla mohou vyvinout nějaký aerodynamický efekt svou výchylkou na nějakém rameni s nějakou (větší či menší) setrvačností objektu - to ve FS funguje. Autorotace je ale asi jiný kafe...
Nicméně (!!) už jsem tu kdysi psal, že jsem na FS98 opakovaně (na požádání) létal věrnou vývrtku na blaníku - i s věrným vybíráním. Takže někde se asi něco podařit může. Je spíše zajímavé, že co se se stejným modelem ve stejném (FS9) prostředí povede jednomu, nepovede se druhému - to by mne na tom zajímalo nevjvíc. Vźdyť v technice pilotáže by to být nemělo, to zas není tak složité. Možná by taky bylo zajímavé vědět, jakou mají simptáci, zkoušející vrtat, zkušenost se skutečnými vývrtkami - možná je snazší to zkoušet, když to má člověk zažité z reálu a ví docela přesně co se kde a jak má mihat, když je vrták správný... |
|