| | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Další pád letadla,tentokrát Řecko 15. 8. 2005 / 11:54 | |
| | Zdravíčko vyšetřovatelé (jak nás to tu někdo o několik příspěvků výše nazval) Přidám opět svou truchu do mlýna. Každé dopravní letadlo, které má 2 a více motorů má vždy 2 PACKy. Každý pack je klimatizací. Mohou pracovat a také pracují samostatně. Běžně se při závadě jednoho PACKu létá. Sice ne ve FL300, ale o něco níže( pod FL150) Takže při vysazení jednoho packu ve výšce cca 30 000fts by se nic nestalo. Overboard valve by se jen truchu přivřel a letadlo by zklesalo do bezpečné výšky. Jak víte závada obou packů je takřka nemožná. Navíc se Packy dají napájet i z protilehlého motoru, nebo APU. Jinak autopilot B737 se při vychýlení o cca 10°(myslím, přesnou hodnotu nevím) sám deaktivuje. Je to normální jev, který se stává i během letu., Nebo pokud by se pilot zhroutil více do řízení, autopilot by se též vypnul.Nevím, co se tam stalo, ale smrdí to. |
| |
|