| | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Další pád letadla,tentokrát Řecko 15. 8. 2005 / 12:55 | |
| | Pokud vyjdeme z tohoto:
http://flightsim.periskop.cz/forum_prispevek.php?id=62362&lan=0
a tohohle docela logického názoru:
http://flightsim.periskop.cz/forum_prispevek.php?id=62374&lan=0
pak, berany a vypnutej autopilot nemaj opodstatnění. Sice neznám Athenské letiště, ale vyčkávací okruh 30km od letiště nad neobydlenou krajinou mi připadá docela logickej.
Záhadou teda zůstává, co se stalo předtím, že nikdo dál nestihnul vlastně nic, krom odeslání jedné SMS a taky proč byl velitel letadla mimo kokpit v prostoru cestujících (to dedukuji z infa od pilotů F-16 a tectu SMS).
Jediné, co mě napadá je, že by k rychlé dekomresi muselo dojít v pilotní kabině, v době kdy byl velitel letadla mimo (třeba na WC nebo v kuchyňce) a let již byl řízen AP. Prudká dekomprese, dostane kopilota do mdlob dřív než stačí cokoliv. Dekomprese se šíří dál do kabiny pro cestující, takže v zadní části si někteří stačí nasadit masky.
S dekompresí dochází k prudkému podchlazení a velitel letadla bloudí skoro v mdlobách po kabině a někdo s maskou stačí odeslat tu SMS.
Hrozná představa - letadlo duchů. |
| |
|