| | | | dovol mi, objasnit ti pár věcí. u ČSA jsem několik let pracoval, a to u "odbavovacího okýnka". Říká se tomu check-in.
Co se týče letenky, už tady někdo psal, že to je opravdu jen reklamní trik, kterým se aerolinky snaží nalákat lidi. Většinou bývá někde malým písmem dopsáno, že cena nezahrnuje letištní a palivové poplatky.
Co se týče míst v letadle. V letecké branži je naprosto běžný fakt, že jsou linky překnihovány, nebo-li overbooked. Tzn., že se prodá víc letenek, než je kapacita letadla. Je to z toho důvodu, že se většinou 5-10% cestujících na let nedostaví a byla by škoda jejich uvolněná místa nevyužít. Jen pro příklad, když jsem se chystal do Mexika na dovolenou jako zaměstnanec bez nároku na místo v letadle, zjišťoval jsem si obsazení linek. Společnost KLM měla Jumbo překnihováno o 100 lidí! Je to sice extrém, ale společnostem se tohle vyplácí.
Co se týče samotného odbavení, nepřekvapuje mě, že probíhalo tak, jak popisuješ. S cestujícími z Ameriky, jsme měli vždy hrozný problémy, neboť jejich odbavení z USA až do jejich konečné stanice je pro tamnější pracovníky nepředstavitelný problém. To asi souvisí trochu s jejich náturou, že občas jsou naprosto neschopni pochpit byť jen elementární věci. Jsou to prostě amíci a to snad už ani nepotřebuje dalšího komentáře..
Co se týče počítání lidí na palubě, je to asi dost komplikované, obzvláště pak, pokud nejsou všichni cestující na svých místech.. Ale je to dost častý jev.
Kvalita letadel, resp. konkrétně A310 je dost dle mého názoru mizerná. Není se co divit, když letadlo, projektované na krátké a střední tratě je obsazováno na "dálkovky". Průměrné denní vytížení Airbusů bylo když jsem od ČSA odcházel tušim 16 hod. Což je opravdu hodně.
Co se týče obsluhy a jídla, ačkoliv nechovám k ČSA nějak zvlášť velké sympatie, musím přiznat, že opravdu jsou v tomhle na špičce. Když to porovnám třeba s KLM, nebo AeroMexico, tak jsou v tomhle ČSA opravdu elita.
Co se týče navigace.. Nevim, dálkové lety na simu nelítám, ale to co popisuješ se mi nezdá, jako proveditelné v době, kdy jsou letadla vybavena zařízeními typu GPS apod. Ale k tomuhle ať se vyjádří zkušenější páni simpiloti.
|
| |
| | - Cesmina | 16. 07. 05 v 08:50 |
|
| | | | - Waterfight (TVS379) | 16. 07. 05 v 09:11 |
|
| | | | | - Kobos | 16. 07. 05 v 09:36 |
|
| | | | | | - Tragédie v JZD | 16. 07. 05 v 13:39 |
|
| | | | | - Pilatus | 16. 07. 05 v 10:01 |
|
| | | | | | - Kobos | 16. 07. 05 v 10:05 |
|
| | | | | | | - roastbeef | 16. 07. 05 v 11:15 |
|
| | - Pilatus | 16. 07. 05 v 09:30 |
|
| | - MilanP | 16. 07. 05 v 09:31 |
|
| | | - Kobos | 16. 07. 05 v 09:43 |
|
| | | | - Luděk Ch. | 16. 07. 05 v 09:47 |
|
| | | | | - Kobos | 16. 07. 05 v 09:50 |
|
| | | | | | - Waterfight (TVS379) | 16. 07. 05 v 10:52 |
|
| | | | | | - pseudoMates | 16. 07. 05 v 10:58 |
|
| | | | | | | - Jaakov | 16. 07. 05 v 11:08 |
|
| | | | | | | | - pseudoMates | 16. 07. 05 v 11:11 |
|
| | | | | | | | | - Jaakov | 16. 07. 05 v 11:14 |
|
| | | | | | | | - Pavel2 | 16. 07. 05 v 11:21 |
|
| | | - Eurostar | 16. 07. 05 v 10:20 |
|
| | | | - brendon (SVK832) | 16. 07. 05 v 10:34 |
|
| | | | | - Eurostar | 16. 07. 05 v 10:44 |
|
| | | | | | - Jaakov | 16. 07. 05 v 11:09 |
|
| | | | - Tragédie v JZD | 16. 07. 05 v 13:44 |
|
| | - pseudoMates | 16. 07. 05 v 11:11 |
|
| | | - Jaakov | 16. 07. 05 v 11:13 |
|
| | | | - pseudoMates | 16. 07. 05 v 11:14 |
|
| | | - roastbeef | 16. 07. 05 v 11:22 |
|
| | | | - pseudoMates | 16. 07. 05 v 11:26 |
|
| | | | | - brendon (SVK832) | 16. 07. 05 v 11:30 |
|
| | | | | | - pseudoMates | 16. 07. 05 v 11:32 |
|
| | | | | - Kobos | 16. 07. 05 v 11:39 |
|
| | | | | - Waterfight (TVS379) | 16. 07. 05 v 11:53 |
|
| | | | | | - pseudoMates | 16. 07. 05 v 11:54 |
|
| | | | | | | - pseudoMates | 16. 07. 05 v 11:57 |
|
| | | | - Kobos | 16. 07. 05 v 11:34 |
|
| | | | | - pseudoMates | 16. 07. 05 v 11:39 |
|
| | | | | - roastbeef | 16. 07. 05 v 11:51 |
|
| | | | | - pseudoMates | 16. 07. 05 v 11:51 |
|
|