FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 4. 12. 2024, svátek má Barbora Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Jak se nedostat k CVARS Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak se nedostat k CVARS   9. 7. 2005 / 08:34
kuma   
Ten popis konce havarie je asi celkem správný, ale prvotní příčina je nepochybně jiná.

Když se Mi-2 dostane 2-3m vysoko, je už v luftě a není důvod jí rozbíhat, navíc v oblasti s překážkama kolem dokola. Kdo někdy zažil či viděl dynamické starty s Mi-2 v horkých dnech (záchranka u nás tak startovala v létě často, protože běžný tým s pacientem a výbavou byl nad letní možnosti tohoto jinak věrného stroje) - pilot jí nejdřív potlačením kolektivu rozjede po zemi (po kolečkách) a teprve po dosažení určité dopředné rychlosti přitažením odlepí. Občas se zvednou hlavní podvozková kola na 0,5-0,75 m nad zem, ale příďové kolo je v kontaktu se zemí - a když se za to vezme, musí pak spolehlivě nastoupat.
Tohle spíš vypadá, že se ten blboun chtěl fakt předvést a udělat nízký průlet v aleji stromů a pak to zvednout. Vů*, jinak to nejde hodnotit. Musím říct, že i podle toho visení a bočení bylo třejmý, že na to nemá, i kdyby měl 150h (je uvedeno "přes 100 hodin" - to u vrtulníku není vůbec nic - nejhorší věk pilota).
 
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ