FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 27. 9. 2024, svátek má Jonáš Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Jak na repaint snadno a rychle Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Jak na repaint snadno a rychle   15. 6. 2005 / 08:11
Milan Lisner   
To bys musel dat priklad toho tvyho cfg souboru, takhle tezko rict.
Ale hlavne musis mit v kazdy sekci [fltsim.xx] odlisny nazvy u polozek:

title=
a
ui_variation=

jinak v tom budes mit zmatek.
A pak samozrejme spravnou polozku u

texture=

pokud mas napr. texturu u repaintu ve slozce "texture.1"
tak ta polozka v cfg bude

texture=1

muzes to mit i takhle s textem:
slozka s tezturou ... texture.cervena_ok-mlk

a pak v cfg: texture=cervena_ok-mlk



na prevadeni 24 bit BMP ( coz je obvykly format z nakyho paint programu ), nebo i *.PSD a *.TGA ( ty muzou obsahovat i ten alfa kanal ) muzes pouzit IMAGETOOL, ktery je ve FS SDK.
Jako vysledek pak muzes mit nekolik variant extended BMP 16 bit, 32bit, 8bit, DXT1, DXT3 ( to jsou nejpouzivanejsi )

Ten DXTBmp ( http://fly.to/mwgfx ) muze bejt taky zajimavej, umi zvlast nacitat texturu a alfa kanal a pak to kombinovat - to kdyz treba neumis primo pracovat s tim alfa kanalem v paint shopu/photoshopu
 
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ