FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 27. 11. 2024, svátek má Xenie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Jak na repaint snadno a rychle Jeden příspěvek | Celý strom
Jak na repaint snadno a rychle   15. 6. 2005 / 01:38
Jennik   
Ted nechci vedet jak kreslit, kde stahnout podklady v cem to delat atd. To vim. Ale myslel jsem si, ze taky vim, jak upravit aircraft.cfg aby to chodilo.

Jenze ono to nechodi. Upravim vsecky hodnoty co maji byt odlisne a nakonec se bud nezobrazi textura, nebo to na novem repaintu zatuhne uz pri vyberu, nebo se mi zase naopak nekam zmizi ten defaultni.

Proste nekde delam nejakou fatalni chybu a nejsem schopen prijit na to KDE. Poradte mi nekdo nejaky tutorialek s popisem upravy configu, co je co pred sekci GENERAL at muzu taky delat repainty.

A jeste zaverem, jakou utilitku pouzit na konverzi 32bit BMP do doto DX formatu nebojaxetojmenujevyuzvitecomyslim....

dik
 

Re: Jak na repaint snadno a rychle   15. 6. 2005 / 05:11
Maly Princ
S těmi repainty ti moc neporadim, ale pro převod textur se používá program DXTBmp.
 

Re: Jak na repaint snadno a rychle   15. 6. 2005 / 08:11
Milan Lisner   
To bys musel dat priklad toho tvyho cfg souboru, takhle tezko rict.
Ale hlavne musis mit v kazdy sekci [fltsim.xx] odlisny nazvy u polozek:

title=
a
ui_variation=

jinak v tom budes mit zmatek.
A pak samozrejme spravnou polozku u

texture=

pokud mas napr. texturu u repaintu ve slozce "texture.1"
tak ta polozka v cfg bude

texture=1

muzes to mit i takhle s textem:
slozka s tezturou ... texture.cervena_ok-mlk

a pak v cfg: texture=cervena_ok-mlk



na prevadeni 24 bit BMP ( coz je obvykly format z nakyho paint programu ), nebo i *.PSD a *.TGA ( ty muzou obsahovat i ten alfa kanal ) muzes pouzit IMAGETOOL, ktery je ve FS SDK.
Jako vysledek pak muzes mit nekolik variant extended BMP 16 bit, 32bit, 8bit, DXT1, DXT3 ( to jsou nejpouzivanejsi )

Ten DXTBmp ( http://fly.to/mwgfx ) muze bejt taky zajimavej, umi zvlast nacitat texturu a alfa kanal a pak to kombinovat - to kdyz treba neumis primo pracovat s tim alfa kanalem v paint shopu/photoshopu
 

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ