FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 19. 3. 2025 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
PMDG 737 předpověď a vitr Jeden příspěvek | Celý strom
PMDG 737 předpověď a vitr   18. 3. 2025 / 12:06
Tragédie v JRD
jasne, že používá

Pokud se budeme bavit o enroute větru zadaném pro jednotlivé legy, tak tam se nahrané informace o větru používají mimojiné k určení rychlosti na jednotlivých segmentech (rychlost , kterou se poletí ten který segment, se počítá i z rychlosti/směru větru a nastaveného CI - můžeš si i všimnout, že pokud letíš s nižším cost indexem, a máš vítr v zádech, tak letadlo výrazně (bavíme se o IAS/M) zpomalí, s vyššími CI pak tento efekt šetření upozaduje, a při maximálním CI bez ohledu na vítr jede na maximální mach. ten vliv je vidět už na zemi, když máš nahranou trat i vítr pro jednotlivé body, a kouknes na LEGS page, tak je videt, jak je rychlost přizpůsobená a počítaná.

nahraný enroute vítr se pak promítá i do výpočtů paliva v jednotlivých bodech letu, a výpočtu času letu.

Jestli se používá vítr ve FORECAST pagi na DES, to netuším, ale měl by být zohlednován, kdyz se pro VNAV rezim urcuje T/C atd . PMDG přiznalo, že hodnota QNH zadáváná na FORECAST pagi je jediným údajem, který se zatím pro nic nepoužívá.

Vítr zadaný na PERF pagi na FMC (crz wind) je pak vítr, který je zprůměrovaný vítr za celou trat - ten se používá pro výpočet paliva a doby letu, když ještě nemáš nahrané data o větru pro jednotlivé body.
   Seznam příspěvků  
Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ