FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 27. 11. 2024, svátek má Xenie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
MSFS 2024 Pár postřehů. Jeden příspěvek | Celý strom
MSFS 2024 Pár postřehů.   26. 11. 2024 / 13:36
JirkaK
Pokud to nepopíšou developeři tak leda sledovat a vědět co sledovat Něco možná časem udělá Digital Foundry.

Bude to fungovat podobně jako na konzolích, máš nějaký frame rate target, v rámci toho víš jaký target frametime má jeden frame, ten frametime je budget se kterým engine pracuje a pokud dojde k tomu že se do budgetu nevejde začne se s různými optimalizacemi, u konzolí nejčastěji dojde ke snížení rendering resolution, takže zobrazuješ UDH, pokud hra zvládá, může jet rendering v nativu, když nestíhá, rozlišení se sníží třeba na 1800-1900p, nebo i více, třeba na QHD rozlišení a výstup se jen upscaluje. Rendering resolution nemusí být pro celou scénu ale klidně jen na některé části nebo objekty nebo jen nějaké části které se používají k výpočtu finální scény, třeba shadow mapy, u RT může ubírat komplexitu výpočtu - méně paprsků, méně odrazů.

Může to snižovat rozlišení textur, používat symplifikované 3D modely objektů, může to vypustit některé objekty úplně. Prostě ubírá tak aby se vešel do toho frame budgetu. Na počítači to můžeš mít odlišné podle použitého HW, k různé grafické kartě se to může chovat jinak.
 
Gonzo
VWAC
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ