Jako Bořek tvořitel mát taky radost když někdo napíše, že se mu můj výtvor líbí a potěší mě i to že mi nekdo napíše nějaké nedostatky, zvláště když jsem si jich osobně taky vědom - jako nedávno jak mi nějaká dobrá duše okomentovala prázdné parkoviště ve FN Ostrava - což je stav daleko od přeplněné reality. Ale bohužel LR assety nemají fíčuru nastavení parametru zaplnění parkoviště a podle mě osazují auta na parkovací fasády i s ohledem na fps. Řešení s ručním naklikáním každého auta v invar variantě je časově náročné a neúměrně výsledku.
Spíše teď uvažuji, vzhledem k tomu jak koukám na to ORBX TE, které má jednu ortho vrstvu a nad ní tři vrstvy s overlay - jestli by nebyla metoda jak v celé dlaždici excludnout vegetaci a pak nějak efektivně doplnit - klikat ručně hranice každého lesa je asi blbost, ale jak píšeš jsou tady ORBX global forest které to nějak řeší, předpokládám že existují nějaká geolokační data lesů extrapolovaná ze satelitních snímků. Někdo musel přijít na to jak je automaticky překlopit do dsf formátu. Nad ČR bych asi snesl autogenový EU_Mixed.for kdyby sedl na ortho jako prdel na hrnec. Jen tenhle krok by vyřešil velkou část overlay problému nad orthem, zvláště kdyby do logu negeneroval tři bambiliony error hlášek jako X-Europe. |
|