Uff to jsem rád že nejsem sám s tím vyhlazováním přes ovladače. Fóra plná rad, já zkoušel snad všechno, včetně zásahu do registrů a odemykání skrytých Nvidia voleb. Ale nic. Na jednu stranu jsou tady ale streameři s perfektně ostrým obrazem, na stranu druhou komerční vývojáři prezentující své produkty ve videích, kde jsou viditelné hnusné zubaté hrany. Org fórum už se hádá kolem AA neskutečně, i s posílámím do jiných míst (copak asi dělají slovutní Nikolasovi cenzoři, kteří obvykle mažou a banují i za nevinné náznaky). Vnímám dva tábory, lidi s evidentními hlubšími znalostmi jak to funguje, kteří tvrdí, že engine XPL je špatně a LR tohle opravit nedokáže v celém vývojovém cyklu XP12 a bezmezné Austinovy obdivovatele, kteří věří, že když Austin slíbil s tím něco udělat, tak to bude brzy v cajku.
Terapeuticky jsem si včera večer byl zalítat v bez problémů antialiasovaném DCS s půlkou svého letového parku a:
MSFS vegetace podle mě vede v osobním žebříčku, kde stromy vypadají nejlépe, DCS spadlo ze židličky.
DCS má nějakou neskutečnou fintu na 3D trávu - protože hranici, kde se přestává zobrazovat na rozdíl od XP11/12 a MSFS nejde vůbec vnímat. |
|