Tak odzkoušeno a i když to není dokonalé tak je FXAA+2xMSAA vizuálně asi to nejlepší co z XP12 vymáčknu. Ostré popisy v kokpitu, žádné zubaté hrany na přístrojích, a žádné zubaté hrany na čárách pojížděček a budovách za okny. A navíc 15 fps boost proti v XP12 vypnutému AA. Nechápu.
Trochu mě štve, že aby to vypadalo aspoň trochu k světu je třeba dvou zásahů v settings.txt kde první text LR je: Neserte se do tohodle souboru!!! Přitom problém zubatých stínů se tady řeší od XP10.
Měl jsem s tímhle nastavením 3 lety A319 od ToLiss a zůstává problém zubatých hran v externím pohledu pokud je na pozadí éra mrak, nebo heat-blur od motorů. Zaznamenal jsme taky grafické glitche mraků, kdy pokud jsou přes sebe cyr a na pozadí cummulonimbus, tak to engine pořesí tak, že průnik úplně zprůhlední a jsou vidět věci vzdálené stovky kilometrů, které jsou normálně v oparu. Poslední glitch co jsem zaznamenal, když mi na středovou konzoli svítilo slunce z pravé strany éra, čudlíky házely dva stíny, které se mezi sebou bily. Líbí se mi jednoduché nastavení XPL proti neorganizovanému chaosu všeho v MSFS, ale možná že se to s tím zeštíhlováním nastavení přehnalo. Dokladem budou cca tři placené addony, které do XP12 přidají nastavení ve stylu MSFS. S požadavkem na třetím rokem nepodporované FlyWithLua rozhraní - jak jinak. |
|