Ahoj, to je dost rozsáhlý dotaz Zkusím to:
1. vyhledám si na internetu - načtu si pravidla VFR dané země (pokud je seženu a jsou v Aj). V nějaké zemi jižní ameriky byly jen ve španělštině, takže jsem měl smůlu. Pak jsem se tam choval jako v jiných zemích. Třeba v USA.
2. příprava: do mobilu, nebo tabletu si vyfotím dostupné mapy, co seženu na netu. Načtu si skutečné NOTAMy a vyhýbám se aktivovaný prostorům. Pokud o dotyčném prostoru nejsem schopen nic zjistit (aktivace, výšky), tak ho oblétám. Palivo moc neřeším. Dělám většinou krátké lety a TBM má obří dolet. Tankuju pouze na letištích, kde se mi podaří z netu zjistit, že skutečně palivo A JET1 nabízejí. Bohatě to stačí. Za celé 2,5 roku jsem se vracel kvůli palivu jen jednou.
Počasí zjišťuji předem odtud:
https://www.windy.com/cs/-Dohlednost-visibility?visibility,-31.607,140.372,6,m:cRiajZW
dokonale to sedí na MSFS asi používají stejná data.
Létám jen podle mapy (GPS), letové plány nevyplňuji pokud to nevyžaduje daná zěmě a prostor. Většinou létám a co nejvíce si vybírám prostory třídy E-G, kde toto neřešíš.
Když hrozí nějaké průserové počasí neletím, nebo se vrácím zpět.
Více zítra...Musím běžet do práce |
|