FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 1. 12. 2024, svátek má Iva Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
OK-EUU46 - dotaz na FS VFR létání tak jak se to má dělat Jeden příspěvek | Celý strom
OK-EUU46 - dotaz na FS VFR létání tak jak se to má dělat   11. 10. 2023 / 20:26
OK-EUU46   
Ahoj, to je dost rozsáhlý dotaz Zkusím to:
1. vyhledám si na internetu - načtu si pravidla VFR dané země (pokud je seženu a jsou v Aj). V nějaké zemi jižní ameriky byly jen ve španělštině, takže jsem měl smůlu. Pak jsem se tam choval jako v jiných zemích. Třeba v USA.

2. příprava: do mobilu, nebo tabletu si vyfotím dostupné mapy, co seženu na netu. Načtu si skutečné NOTAMy a vyhýbám se aktivovaný prostorům. Pokud o dotyčném prostoru nejsem schopen nic zjistit (aktivace, výšky), tak ho oblétám. Palivo moc neřeším. Dělám většinou krátké lety a TBM má obří dolet. Tankuju pouze na letištích, kde se mi podaří z netu zjistit, že skutečně palivo A JET1 nabízejí. Bohatě to stačí. Za celé 2,5 roku jsem se vracel kvůli palivu jen jednou.
Počasí zjišťuji předem odtud:

https://www.windy.com/cs/-Dohlednost-visibility?visibility,-31.607,140.372,6,m:cRiajZW

dokonale to sedí na MSFS asi používají stejná data.

Létám jen podle mapy (GPS), letové plány nevyplňuji pokud to nevyžaduje daná zěmě a prostor. Většinou létám a co nejvíce si vybírám prostory třídy E-G, kde toto neřešíš.
Když hrozí nějaké průserové počasí neletím, nebo se vrácím zpět.

Více zítra...Musím běžet do práce
 
Gonzo
VWAC
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ