FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 30. 10. 2024, svátek má Tadeáš Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Několik dotazů MSFS amatéra Jeden příspěvek | Celý strom
Několik dotazů MSFS amatéra   3. 5. 2023 / 16:01
biblbrox   
Tak jsem se tomu dnes trochu věnoval a nastavil vyhlazování na TAA.
Výsledek je ten, že při podobném nastavení vyhlazování jako v ostatních simulátorech je výsledek +-podobný.
Některé budíky jsou vcelku pěkné už při nastavení Render scaling 100 (výškoměr), jiné jsou pořád trochu mázlé i při Render scaling 200 (rychloměr). Bohužel Render scaling 200 (předpokládám, že se jedná o SSAA 2x) mít nechci, protože lítám na stabilních 60fps s Vsync a při tomto vyhlazování už mnohdy grafická karta 60fps neudrží. Na rozdíl od ostatních simulátorů.
Takže zůstanu u mázlých budíků a Render Scaling 100.

Ještě jsem chtěl sem k textu přiložit porovnávací obrázek, ale byl nechutně rozmazaný a nic by se z něho nedalo poznat. Takže jsem ho dal do screenshotů a zítra ho smažu.


 
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ