Tak jsem se tomu dnes trochu věnoval a nastavil vyhlazování na TAA.
Výsledek je ten, že při podobném nastavení vyhlazování jako v ostatních simulátorech je výsledek +-podobný.
Některé budíky jsou vcelku pěkné už při nastavení Render scaling 100 (výškoměr), jiné jsou pořád trochu mázlé i při Render scaling 200 (rychloměr). Bohužel Render scaling 200 (předpokládám, že se jedná o SSAA 2x) mít nechci, protože lítám na stabilních 60fps s Vsync a při tomto vyhlazování už mnohdy grafická karta 60fps neudrží. Na rozdíl od ostatních simulátorů.
Takže zůstanu u mázlých budíků a Render Scaling 100.
Ještě jsem chtěl sem k textu přiložit porovnávací obrázek, ale byl nechutně rozmazaný a nic by se z něho nedalo poznat. Takže jsem ho dal do screenshotů a zítra ho smažu.
|
|