FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 25. 11. 2024, svátek má Kateřina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
XP12 první postřehy a dojmy Jeden příspěvek | Celý strom
XP12 první postřehy a dojmy   6. 9. 2022 / 18:23
Willhelm   
Když jsem začínal s tehdy Public Betou XP11, sepsal jsem si sem věci, co se mi líbí a i ty co mi vadí nebo chybí. LR mi můj seznam negativ v podstatě do roka a půl od vydání Public Bety zcela vymazal, tak uvidíme, jak to bude v případě XP12.

Vydání XP12 mě trochu překvapilo, ale flexibilně jsem si vzal v práci volno a testuju jak vzteklý.
Moje první postřehy:

Heliny

S76C – stále na zemi při zatažené parkovací brzdě reaguje na šlápnutí do pedálů nepřirozenou rotací kolem osy. Ale v novém letovém modelu se zase chová poslušně a jak by od takové business heliny člověk čekal – jankovité chování z XP11 je pryč.

R22 Beta II – ta na ližinách (Pipsi vzpomněl jsem na tvou lekci gramatiky lyžiny vs. ližiny) sedí jako prdel batolete na nočníku a ani při maximálním kopnutí do pedálů se s kolektivem dole nehne. Tohle byl jeden z nových strojů, na který jsem se hodně těšil a svým letovým projevem, modelem a simulovanými systémy mě nezklamal. Potěšila i plováková verze, se kterou se dá sedat i na naše rybníčky, přehrady a větší řeky.

Letadla

Cirrus SR-22 – s G1000 to není úplně můj šálek kávy, ale jako majitel HMB i Carenado verze v XP11, musím smeknout, protože na rozdíl od HMB a Carenado ér tady nemám co bych vytknul. Bohatší simptákové tak konečně mohou využít nabídku HW ovladačů od RealSim Gear a poskládat si doma za myslím celkem rozumné peníze (v porovnání se stavbou jiných ér) komplet domácí kokpit.

Cessna Citation X – tohle éro je pro mě osobně po zcela zprasené Citation X v MSFS balzám na duši co se týče modelu, systémů, letového projevu. Stačil mi jeden okruh kolem LKMT s přistáním na ILS22 a hned jsem věděl, že s tímhle érem budu kamarád a nahradí mi jako bizjet Challengera 300 kterého DDen už dva roky neudržuje a jejíž provoz v XP11 byl poslední rok už celkem alchymie, pominu nečitelné MFD displaye s titěrným fontem, které Denis sliboval opravit asi půl roku před tím než se na XPL vývoj definitivně vykašlal a šel za stabilními penězi do korporátu.

Airbus A330 – LH tůry jsem lítal na XP11 střídavě s FF767 a JAR A330. Model 330 v XP12 je moc hezký, systémy funkční snad všechny. Prožitek ale kazí absence MCDU (má to zjednodušené LR FMC které se inspirovalo spíše Boeingovským FMC) a nějakého EFB. Přece jen Fenix na MSFS nasadil laťku vysoko a poslední verze FF A320 s komunitní úpravou EFB pro integraci se simbriefem se Fenixovi drží hned za patama. XPL komunita sice nečekala, že by LR implementoval MCDU a EFB, a hned krátce po oznámení A330 v XP12 se vyrojilo dost naivků, kteří věřili, že se zjeví Deus Ex Machina v podobě nějakého nového Luboše Zídka, jenže ZIBO je podle mě fenomén co se objeví v osmi miliardách lidí jednou za sto let. Jsem pesimistou, nicméně s přivřeným okem se s tím bude dát lítat.

Piper PA-18 Super Cub – tady jsem byl hlavně zvědavý jak se XP12 vypořádá s chováním letadel s ostruhou a průser z počátků XP11 se neopakuje. Ostruha klade přirozený odpor a na pedály éro reaguje uvěřitelně. Co se týče modelu, systémů a letového projevu opět nemám co vytknout a STOL výkony má éro podle specifikace. Bezva parťák pro bushflighty.

Van´s RV-10 – variace na SR-22 moderní dolnoplošník s G1000, hezkým letovým projevem a jednoduchou obsluhou systémů. Tohle není úplně můj šálek kávy podobně jako následující éro.

Lancair Evolution – Další G1000 éro na které jsem se netěšil, ale chápal jsem, že pro Austina tohle byla srdcovka. Příznivce G1000 nezklame.

F-14 – kdo ji má v DCS ji určitě nebude chtít lítat v XP12. Kdo DCS neprovozuje, se může asi na chvíli pobavit, lítá hezky, vymodelovaná je taky pěkně, se systémy trochu horší – nejvíce asi trpí MFD, které je tak nějak kvazi funkční a bez nějaké další podpory tak asi i zůstane. Osobně existenci vojenských letadel v XPL moc nechápu, protože bez kolizí, cílů apod. mi zbude jen nějaký simulovaný doprovodný let nějakého AI dopraváku.

Default éra z XP11 jsou i v XP12 s plusy i mínusy, bez nějakých větších oprav (B-58).

Uživatelské rozhraní

Nám trochu zmodernělo – na úvodní stránce po spuštění je pět obdélníků hlavního menu: Resume last flight, New flight, Load Saved Flight, Flight school a Settings. Pokud už letíte tak Setting z menu zmizne (jde se do něj dostat jako v XP11 z horní schovávací lišty) a místo něj je Save flight. Není to tak bombastické jako v MSFS, ale nežere to tolik výkon, je to přehledné a dostačující.

Nastavení HW

zůstalo naštěstí při starém, jde mít pro každé éro ovládací profi, nastavit extra dead zony, křivky. XP12 intuitivně zobrazí po stisknutí tlačítka nebo pohnutí osou co se hnulo a co je na tom namapované. Přál bych si něco takového i v DCS nebo MSFS. Zamrzelo mě, že ani v XP12 se VKB Gladiator MkII prodávaný roky jako univerzální a ideální joystick pro lítání všeho v XP11 (pravda, odlítal jsem s ním za pět let s XP11 přes 4000h od GA přes heliny a větroně až po dopraváky a Concorda.) nedočkal obrázku – i když ho v asketech LR x:\X-Plane 12\Resources\joystick configs\ vidím jako Ravcore Javelin.

Letový model

Subjektivně mi přijde lehce jiný. Nevím, jestli je to větší provázaností na nové počasí, ale při poletování v termických podmínkách jsem si všiml při letu s malými éry i Citation X kopanců od termické aktivity. U Cessny 172 mi to přišlo dost blízko tomu, co si pamatuji z reálného lítání, u CitationX zase moc přehnané – na velké éra tyhle turbulence takový vliv nemají. V takové A340 když jsem párkrát v reálu letěl, jsem skoro ani nevnímal, že jsme ve vzduchu a letíme. Největší vzruch na nervovou soustavu byla akcelerace při startu a trochu kodrcání při přistání. Sem to vždy komentoval, že vlaky na českých kolejích člověka pohoupají 6x více.

Počasí

Tady cítím proti XP11 asi největší změnu a na detailní prozkoumání chování nového počasí to bude chtít mnoho týdnů. Každopádně oblaka a mlha jsou 3D čímž dělají pluginy typu Enhanced Cloudscapes z XP11 zastaralými. Vizuálně subjektivně lepší než XP11 s EC s dalšími fíčurami navíc. Když se vletí malým érem pod kumulus je cítit termická aktivita a sání mraku. Když se napíchne nějaký nacucaný předbouřkový mrak, tak při jeho průletu vám to ohodí okna vodou jako by pršelo, i když z mraku neprší. LR sliboval, že přechody mezi jednotlivými čtverci budou plynulé, ale jestli splnil, se dozvím až po pár delších letech s příhodným reálným počasím. Jinak počasí v menu doznalo mírných změn, přednastavené jsou nově Clear, VFR few clouds, VFR scattered, VFR broken, Marginal VFR overcast, IFR non-precision, IFR precision, Convective a Large cell thunderstorms. Přednastavené támata jsou vizuálně moc hezké a dávají vyniknout novému systému počasí. No a teď se dostávám k možné bolístce nového počasí. U XP11 když jsem nastavil reálné počasí a šoupl se na jedno ze tří letišť, co mám v okruhu 20km od baráku, tak počasí v simu víceméně odpovídalo tomu, co jsem viděl za okny. Jednou si pamatuji na úsměvnou situaci, kdy jsem na LKMT chystal A320 k letu do EFHK a v simu mě od datlování MCDU vyrušilo bušení kapek deště na okna éra. Říkal jsem si, co to blbne, vždyť venku neprší? Netrvalo 2 minuty a zvuk kapek deště mě vyrušil znovu, tentokrát ale v reálu. Ona fronta šla ze severu, takže nejdříve to pochopitelně chytil Mošnov a Příbor byl na řadě až za pár minut. Při nastavení reálného počasí v XP12 sice větry teplota odpovídají, ale vizuálně to minimálně dnes bylo dost mimo mísu. V reálu obloha potažená vysokými cyry, na kraji kopců nízké těžké a bílé kumuly. Občas nějaký velký altokumul. V simu to nasázelo malilinkaté bílé altokumuly a ještě se mi zdálo do nějakého geometrického rastru. Každopádně to vypadalo hodně jinak než reálné počasí a zdaleka ne tak pěkně jako přednastavené témata počasí.

Vzhled

Tohle je oblast kde asi dost lidí chtělo přidat, ale při vývoji XP12 LR jasně dával najevo, že nehodlá kopírovat vizuální styl MSFS. Tady se budeme asi nejvíce hádat, protože vzhled je hodně subjektivní záležitost, někomu se líbí přesaturovaný nereálný vzhled, někdo preferuje reálně vyblité a vyšisované barvy. Udělej 500 vzhledů stejného kousku krajiny, pozvi si 100 lidí, ať si každý vybere nějako co se mu líbí. Když se z těch 100 lidí dva shodnou na jednom vzhledu, tak se stal malý zázrak. Osobně se mi grafický styl XP11 i 12 líbí více než MSFS nebo DCS a vzhled AF4 dávám na stejnou úroveň jako XP12. Vizuál XP12 mi přijde o fous vymazlenější, než vzhled XP11. Ale je to jako by krok vpřed a půl kroku vzad. Nové stromy jsou bombastické, ale při pojíždění po letišti má většinou člověk blíže nepokosenou nebo i pokosenou trávu a ta tvoří jakýsi výškový rozdíl. 3D tráva v MSFS mě brzy začala štvát, protože většina letištních ploch s trávou má plochu udržovanou a ne že se tam kola C-182 nejdou přes výšku travního porostu vidět. Na druhou stranu na velkých letištích s asfaltovými nebo betonovými pojížděčkami, 3D tráva v MSFS nebo DCS vypadá hezky a přirozeně. Takže zobrazení vegetace s hezkými 3D stromy ale chybějící 3D trávou zůstalo tak na půl cesty. 3D stromy super a sedat teď někde na palouček s R22 je fantastický vizuální zážitek, ale má to svou daň. Rozhraní detailního vykreslení je po stylu MSFS, FSX a P3D celkem blízko před letadlem a i když se doskakování objektů na poslední chvíli jako ve třech zmíněných simulátorech v XP12 nekoná, tak člověk před sebou žene jakousi grafickou tsunami – rozhraní kdy jsou 3D stromy v LOD0 a za ní v LOD1. Působí to na mě rušivě a tak jako se mi to nelíbilo u konkurence, nelíbí se mi to teď ani u XP12. Řeky, rybníky, přehrady a jezera doznaly vylepšení. Šířka potoků a řek bajočko odpovídá (zdravím 2x tak široké a průhledné toky v MSFS), ale břehy stále nenavazují na polygony krajiny plynule, a i ostré zlomy působí rušivě. Všiml jsem si toho už na Austinově prezentačním videu kde testoval na XP12 HW Puma FST, takže velké zklamání se nekonalo. Pořád to je proti XP11 posun vpřed. Obrovské zklamání však byly různé grafické glitche. Ty nové, jako zmatečné a třepotající se odlesky, chápu. Co ale nechápu, že po 6 letech stížností XPL uživatelů a různým komunitním obezličkám jak to řešit, má XP12 stále zubaté stíny. Ale to tak, že hůř než to bylo XP11. Tam mě to trápilo jen u stínů v kokpitu. V XP12 mi zubatí i exteriérové stíny. Pravda všiml jsem si, že u některého éra míň u dalšího více. Snad tento problém tentokrát bude mít ofiko řešení od LR a nebude to zase potřeba řešit komunitně úpravou souborů, do kterých by teoreticky uživatel neměl sahat a které je třeba editovat znovu po každé aktualizaci. Při testování Vulkan Verze XP11 si dost uživatelů stěžovalo na prudké změny v kokpitu ve smyslu stmívání – a zesvětlování. Já s Vulkanem na XP11 nikdy tyto problémy neměl, trpěl jsem jen na memory overflow, takže v intervalu 2-3h obvykle přišel CTD. Bohužel v XP12 teď přesně vím, na co si to ti lidi stěžovali. Mimochodem - jedna z mála povedených věcí na MSFS – že tam je simulováno přizpůsobení očí na různý jas. Přechod pohledu ven kde se člověk dívá na sluncem projasněnou krajinu zpět do kokpitu je plynulé – člověk chvilku nevidí na budíky, než si oči přivyknou jiným světelným podmínkám. 3D mraky trápí stejný grafický glitch jako Enhanced Skyscapes - prosvítá přes ně linie horizontu. Nejhorší to během dnešního testování bylo na CYBD - kde přes mraky byly vyrýsovány okraje každého kopce v okolí. Heat blur za motory A330 je příšerný, to se nedá popsat ale musí vidět. Zajímavé je, že F-14 tím netrpí.

Další

Aktualizace AIRACu aktuálními daty z Navigraphu pro XP11 proběhla bez problémů.

Zkoušel jsem v XP12 rozjet mou oblíbenou scenerku ORBX Edinburg – a tady už jsem narazil. Scenerky z XP11 měly být kompatibilní, nebo se to aspoň očekávalo, že půjdou rozjet pod XP12. Osobně jsem plánoval, že scenerky přesunu do extra adresáře v rootu disku a z tama je nalinkuju do XP11 i XP12. Bohužel šedá je teorie, zelený strom života. ORBX mají v modelech použity named_lights, které v XP12 nejsou. Takže budovy vahazují pár desítek chyb a XP12 korektně hlásí, že scenerii se nepodařilo korektně načíst a zobrazit. Druhým problémem je, že tam ORBX použil knihovnu a plugin SAM, což je něco čemuž se na XP12 chci za každou cenu vyhnout, protože tolik problémů co SAM v XP11 poslední rok vytvářel, nemůže vyvážit to pozitivní, co uživatelům dal.

WED 2.5.0 k mému překvapení nebyl součástí distribuce a zatím ani není ke stažení na https://developer.x-plane.com/tools/worldeditor/ já se docela dost chtěl podívat na nové assety a možnosti. Hlavně mě zajímaly přechodové hrany. Zatím všechny domácí letiště co jsem zkoušel, byly z XP11 assetů. Pak mě napadlo, že mám staženou Kanadu a CYBD byly použita jako prezentace nových možností tvůrců v XP12 . Z blízka tam vidím stejné problémy, co mám se svými přechodovými hranami, které jsem si dělal pro XP11. Tak tady u mě trochu opadlo nadšené očekávání.

Dále byly slíbeny sezóny, i když ty mě osobně byly u sedinky, protože v reálu, už čtyři roky prakticky nevím, jak vypadá sníh. Zkoušel jsem nějak aktivovat, a buď jsem poleno, nebo zcela v souladu se reálným globálním oteplováním v Kanadě není v půlce ledna sníh tak jako tady na Moravě.

Noční osvětlení – doznalo mírného zlepšení, ale města stále neemitují tolik světelného smogu jako v reálu.

Zkoušel jsem i éra z XP11, ZIBO funguje, ale bez fmodu - píše mi to nějakou chybu ve zvukové bance. Aeroworxí C-47 jede, ale je trochu přemotorovaná, na volnoběh po odbržení pojíždí.

Pluginy jako Better pushback, avitab, NetScenery nějak nemám ani odvahu zkoušet, protože tam tak nějak očekávám neúspěch zaručen - když je autoři i pro XP11.48+ museli překompilovávat.

Suma sumárum, mám trochu nečekaný, ale pěkný simden s XP12 se všemi + i - které tahle ranná verze přinesla.
 
XP12 první postřehy a dojmy - Willhelm Zobrazit celý strom06. 09. 22 v 18:23
XP12 první postřehy a dojmy - Willhelm Zobrazit celý strom06. 09. 22 v 18:46
XP12 první postřehy a dojmy - artoo Zobrazit celý strom06. 09. 22 v 18:51
XP12 první postřehy a dojmy - Willhelm Zobrazit celý strom06. 09. 22 v 18:58
XP12 první postřehy a dojmy - artoo Zobrazit celý strom06. 09. 22 v 18:55
XP12 první postřehy a dojmy - Willhelm Zobrazit celý strom06. 09. 22 v 19:05
XP12 první postřehy a dojmy - xWing Zobrazit celý strom06. 09. 22 v 19:00
XP12 první postřehy a dojmy - Willhelm Zobrazit celý strom06. 09. 22 v 19:09
XP12 první postřehy a dojmy - Willhelm Zobrazit celý strom06. 09. 22 v 19:16
XP12 první postřehy a dojmy - xWing Zobrazit celý strom06. 09. 22 v 19:39
XP12 první postřehy a dojmy - PB Zobrazit celý strom06. 09. 22 v 19:55
XP12 první postřehy a dojmy - Willhelm Zobrazit celý strom06. 09. 22 v 20:28
XP12 první postřehy a dojmy - Willhelm Zobrazit celý strom06. 09. 22 v 21:18
XP12 první postřehy a dojmy - Willhelm Zobrazit celý strom09. 09. 22 v 07:01
XP12 první postřehy a dojmy - milo Zobrazit celý strom09. 09. 22 v 15:01
XP12 první postřehy a dojmy - biblbrox Zobrazit celý strom06. 09. 22 v 20:05
XP12 první postřehy a dojmy z R-22 - biblbrox Zobrazit celý strom07. 09. 22 v 18:17
XP12 první postřehy a dojmy z R-22 - Willhelm Zobrazit celý strom07. 09. 22 v 19:02
XP12 první postřehy a dojmy z R-22 - biblbrox Zobrazit celý strom07. 09. 22 v 21:24
XP12 první postřehy a dojmy - Willhelm Zobrazit celý strom06. 09. 22 v 21:37
XP12 první postřehy a dojmy - ONDR4cz Zobrazit celý strom06. 09. 22 v 23:49
XP12 první postřehy a dojmy - xWing Zobrazit celý strom07. 09. 22 v 05:50
XP12 první postřehy a dojmy - ONDR4cz Zobrazit celý strom07. 09. 22 v 11:57
XP12 první postřehy a dojmy - Willhelm Zobrazit celý strom07. 09. 22 v 12:14
XP12 první postřehy a dojmy - xWing Zobrazit celý strom07. 09. 22 v 12:22
XP12 první postřehy a dojmy - xWing Zobrazit celý strom07. 09. 22 v 12:22
XP12 první postřehy a dojmy - Willhelm Zobrazit celý strom07. 09. 22 v 12:33
XP12 první postřehy a dojmy - Pips Zobrazit celý strom07. 09. 22 v 13:51
XP12 první postřehy a dojmy - Willhelm Zobrazit celý strom07. 09. 22 v 15:40
XP12 první postřehy a dojmy - ONDR4cz Zobrazit celý strom07. 09. 22 v 21:50
XP12 první postřehy a dojmy - Tragédie v JRD Zobrazit celý strom07. 09. 22 v 12:36
XP12 první postřehy a dojmy - Luděk Ch. Zobrazit celý strom09. 09. 22 v 17:45
XP12 první postřehy a dojmy - JBr Zobrazit celý strom07. 09. 22 v 10:09
XP12 první postřehy a dojmy - JBr Zobrazit celý strom07. 09. 22 v 10:11
XP12 první postřehy a dojmy - xWing Zobrazit celý strom07. 09. 22 v 10:17
XP12 první postřehy a dojmy - Tragédie v JRD Zobrazit celý strom07. 09. 22 v 10:23
XP12 první postřehy a dojmy - JBr Zobrazit celý strom07. 09. 22 v 10:28
XP12 první postřehy a dojmy - ChudobaDesign_Filip Zobrazit celý strom07. 09. 22 v 15:37
XP12 první postřehy a dojmy - JirkaK Zobrazit celý strom11. 09. 22 v 10:04
XP12 první postřehy a dojmy - JBr Zobrazit celý strom07. 09. 22 v 18:57
XP12 první postřehy a dojmy - Willhelm Zobrazit celý strom07. 09. 22 v 19:14
XP12 první postřehy a dojmy - JirkaK Zobrazit celý strom11. 09. 22 v 10:00
XP12 první postřehy a dojmy - Tragédie v JRD Zobrazit celý strom07. 09. 22 v 19:30
XP12 první postřehy a dojmy - Willhelm Zobrazit celý strom07. 09. 22 v 19:59
XP12 první postřehy a dojmy - xWing Zobrazit celý strom07. 09. 22 v 20:04
XP12 první postřehy a dojmy - Willhelm Zobrazit celý strom07. 09. 22 v 20:12
XP12 první postřehy a dojmy - xWing Zobrazit celý strom08. 09. 22 v 16:23
XP12 první postřehy a dojmy - JirkaK Zobrazit celý strom11. 09. 22 v 10:01
XP12 první postřehy a dojmy - Lukyn Zobrazit celý strom07. 09. 22 v 15:37
XP12 první postřehy a dojmy - Vita Zenisek Zobrazit celý strom07. 09. 22 v 18:10
XP12 první postřehy a dojmy - xWing Zobrazit celý strom08. 09. 22 v 14:54
XP12 první postřehy a dojmy - Willhelm Zobrazit celý strom08. 09. 22 v 15:37
XP12 první postřehy a dojmy - xWing Zobrazit celý strom08. 09. 22 v 15:42
XP12 první postřehy a dojmy - Willhelm Zobrazit celý strom08. 09. 22 v 15:44
XP12 první postřehy a dojmy - xWing Zobrazit celý strom08. 09. 22 v 15:45
XP12 první postřehy a dojmy - Vita Zenisek Zobrazit celý strom08. 09. 22 v 17:05
XP12 první postřehy a dojmy - Vita Zenisek Zobrazit celý strom08. 09. 22 v 17:10
XP12 první postřehy a dojmy - xWing Zobrazit celý strom08. 09. 22 v 17:17
XP12 první postřehy a dojmy - xWing Zobrazit celý strom08. 09. 22 v 17:12
XP12 první postřehy a dojmy - Vita Zenisek Zobrazit celý strom08. 09. 22 v 17:15
XP12 první postřehy a dojmy - Vita Zenisek Zobrazit celý strom08. 09. 22 v 17:16
XP12 první postřehy a dojmy - xWing Zobrazit celý strom08. 09. 22 v 17:22
XP12 první postřehy a dojmy - Vita Zenisek Zobrazit celý strom08. 09. 22 v 17:27
XP12 první postřehy a dojmy - xWing Zobrazit celý strom08. 09. 22 v 17:31
XP12 první postřehy a dojmy - Willhelm Zobrazit celý strom08. 09. 22 v 17:34
XP12 první postřehy a dojmy - Tucano Zobrazit celý strom08. 09. 22 v 18:47
XP12 první postřehy a dojmy - HeliMan171 Zobrazit celý strom09. 09. 22 v 08:37
XP12 první postřehy a dojmy - xWing Zobrazit celý strom09. 09. 22 v 08:38
XP12 první postřehy a dojmy - oldboy Zobrazit celý strom09. 09. 22 v 11:42
XP12 první postřehy a dojmy - Tragédie v JRD Zobrazit celý strom09. 09. 22 v 09:08
XP12 první postřehy a dojmy - HeliMan171 Zobrazit celý strom09. 09. 22 v 09:39
XP12 první postřehy a dojmy - xWing Zobrazit celý strom09. 09. 22 v 09:43
XP12 první postřehy a dojmy - Tragédie v JRD Zobrazit celý strom09. 09. 22 v 09:50
XP12 první postřehy a dojmy - Willhelm Zobrazit celý strom09. 09. 22 v 10:38
XP12 první postřehy a dojmy - HeliMan171 Zobrazit celý strom09. 09. 22 v 11:59
XP12 první postřehy a dojmy - ulitej Zobrazit celý strom09. 09. 22 v 13:18
XP12 první postřehy a dojmy - xWing Zobrazit celý strom09. 09. 22 v 13:39
XP12 první postřehy a dojmy - ulitej Zobrazit celý strom09. 09. 22 v 14:31
XP12 první postřehy a dojmy - xWing Zobrazit celý strom09. 09. 22 v 15:22
XP12 první postřehy a dojmy - ulitej Zobrazit celý strom09. 09. 22 v 17:15
XP12 první postřehy a dojmy - xWing Zobrazit celý strom09. 09. 22 v 17:20
XP12 první postřehy a dojmy - Tucano Zobrazit celý strom09. 09. 22 v 18:09
XP12 první postřehy a dojmy - ulitej Zobrazit celý strom09. 09. 22 v 18:12
XP12 první postřehy a dojmy - JirkaK Zobrazit celý strom11. 09. 22 v 10:07
XP12 první postřehy a dojmy - ulitej Zobrazit celý strom09. 09. 22 v 18:10
XP12 první postřehy a dojmy - Tragédie v JRD Zobrazit celý strom09. 09. 22 v 18:15
XP12 první postřehy a dojmy - ulitej Zobrazit celý strom09. 09. 22 v 18:21
XP12 první postřehy a dojmy - Tragédie v JRD Zobrazit celý strom09. 09. 22 v 18:28
XP12 první postřehy a dojmy - milo Zobrazit celý strom09. 09. 22 v 18:11
XP12 první postřehy a dojmy - ulitej Zobrazit celý strom09. 09. 22 v 18:13
XP12 první postřehy a dojmy - JirkaK Zobrazit celý strom11. 09. 22 v 10:06
XP12 první postřehy a dojmy - ulitej Zobrazit celý strom11. 09. 22 v 10:45
XP12 první postřehy a dojmy - Luděk Ch. Zobrazit celý strom11. 09. 22 v 14:46
XP12 první postřehy a dojmy - Willhelm Zobrazit celý strom11. 09. 22 v 15:59
XP12 první postřehy a dojmy - oldboy Zobrazit celý strom11. 09. 22 v 16:57
XP12 první postřehy a dojmy - Tragédie v JRD Zobrazit celý strom11. 09. 22 v 17:19
XP12 první postřehy a dojmy - Willhelm Zobrazit celý strom11. 09. 22 v 17:37
XP12 první postřehy a dojmy - Luděk Ch. Zobrazit celý strom11. 09. 22 v 17:56
XP12 první postřehy a dojmy - leonell Zobrazit celý strom11. 09. 22 v 18:10
XP12 první postřehy a dojmy - Luděk Ch. Zobrazit celý strom11. 09. 22 v 20:11
XP12 první postřehy a dojmy - leonell Zobrazit celý strom11. 09. 22 v 22:15
XP12 první postřehy a dojmy - JirkaK Zobrazit celý strom11. 09. 22 v 23:03
XP12 první postřehy a dojmy - Tragédie v JRD Zobrazit celý strom12. 09. 22 v 07:32
XP12 první postřehy a dojmy - Luděk Ch. Zobrazit celý strom12. 09. 22 v 15:40
XP12 první postřehy a dojmy - leonell Zobrazit celý strom11. 09. 22 v 18:33
XP12 první postřehy a dojmy - PT Zobrazit celý strom11. 09. 22 v 18:58
XP12 první postřehy a dojmy - leonell Zobrazit celý strom11. 09. 22 v 19:04
XP12 první postřehy a dojmy - oldboy Zobrazit celý strom11. 09. 22 v 19:48
XP12 první postřehy a dojmy - leonell Zobrazit celý strom11. 09. 22 v 20:06
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ