Pavle vím o čem mluvíš, nedostatečná pozemní frikce byla u XP11 velkou bolístkou snad dva roky a u Mihalyho L-410 ty problémy přetrvávají do dneška. Nejvíce se tento průser projevoval u taildraggerů a helin.
A jak píšu je to stroj od stroje. Piper Cub v bočáku super, úhlové vychýlení při přiblížení na osu dráhy cca 20° a po dosednutí jsem to srovnal celkem realisticky místo typické XP11 čamrdy kolem osy. Myslím, že to éro má nějak dobře nastaveno právě chování po zatížení podvozku. Obecně s novýma érama se mi pojíždělo moc dobře a ten pocit, že to éro na zemi něco váží byl u všech. XP11 éra jsem kromě C-182 v XP12 nezkoušel. Na příkladu diametrálně odlišného chování R-22 a S76 na zemi, se obávám, že u XP11 éra ten problém bude přetrvávat jako přetrvává u té S76.
FlyWithLua na XP12 mít nebudeme. Už to označili jako Timeware (Bude fungovat dočasu...). Když já si vezmu kolika drobnými skriptíky jsem si za ty roky pomohl a to nemluvím o mamutím projektu nazvučení Jak-40 kde jsem se do toho skriptování celkem obul. A to jsem furt jen programátor amatér se skilly limitně se blížícími nule. Stavitelům kokpitů jako ty bude pravděpodobně FWL chybět strašně, ono to snad půdovně vzniklo právě jako podpora pro stavitele, aby mohli lépe dostávat data z a do XPL ze specializovaného HW kokpitů. |
|