| | | jak udělat liverku v FS2020 25. 2. 2022 / 17:10 | |
| | Mohl by mi prosím někdo poradit, jak udělat liverku? S photoshopen i formátama DDS umím, ale ne jak vygenerovat texturu pro FS2020. Textura je tak chaoticky poskládaná, že se opravdu blbě přímo edituje samotná textura, navíc FS používá více variant k jedné liverce, třeba textura s kryty kol a bez nich. Díky.. |
| |
|
| | | jak udělat liverku v FS2020 25. 2. 2022 / 17:39 | |
| | Textury musí být v PNG formátu.Napiš mi do SZ co potřebuješ. |
| |
|
| | | jak udělat liverku v FS2020 25. 2. 2022 / 18:41 | |
| | Technická: Takhle obecně vznesený dotaz je málo. Bylo by dobré napsat konkrétně k čemu to má být...
Jsou éra které mají klasicky ručně vypiplanou UV mapu s ohledem na to aby se to dobře repaintilo pomocí Gimpu, Affinity nebo PS (Pokud ještě někdo platí Adobe tu jejich vyděračskou měsíční sumu, místo aby si za dvouměsíční předplatné koupil u konkurence fixní licenci.)
Ale pak jsou autoři, co pro tvorbu UV mapy použijí automatizační UV pluginy, aby vytežili plochu textury co nejefektivněji a texturu tvoří pomocí substance painteru, nebo většinu toho co umí substance painter už umí i Blender. To jsou pak textury jak píšeš - zdánlivě chaoticky poskládané, plochy co na sebe na modelu navazují jsou na protilehlých stranách textury atd. Tyhle textury repaintovat ve 2D je peklo, vznikly ve
3D a i repaint je potřeba dělat ve 3D. |
| |
|
| | | | jak udělat liverku v FS2020 25. 2. 2022 / 19:04 | |
| | Ve 3D bohužel neumím. Blender také ne. Jediné co mohu použít je PS. Takže 2D, je teda vůbec nějaká cesta jak mi to ulehčit? |
| |
|
| | | | | jak udělat liverku v FS2020 25. 2. 2022 / 19:14 | |
| | Dělal jsem pár repaintů s prapodivnou UV mapou a velkým pomocníkem mi byl ModelConverterX abych co nejrychleji a bez nutnosti načítat sim viděl a ve 3D lokalizoval moje zásahy v textuře.
Ale vždy jsem se proklínal, že jsem se do toho vůbec pouštěl. I když náhled v MCX práci ulehčí, většinou takový repaint zabral místo obvyklého jednoho večera večerů pět. Takže doporučuji silnou motivaci a hodně trpělivosti. Jo a taky do PS doporučuju SuperPNG plugin, protože výchozí png exporty z PS nejsou zrovna ´´game engines friendly´´, což je s podivem, protože korektní png umí vyexportovat třeba i webové malovátko co na repainty používá třeba Jazan. |
| |
|
| | | | | | jak udělat liverku v FS2020 1. 3. 2022 / 11:52 | |
| | Nějak nechápu ten PNG, já myslel že to už je dávno obsolete a že lidi běžně repaintípřímo v DDS souborech |
| |
|
| | | | | | | jak udělat liverku v FS2020 1. 3. 2022 / 12:10 | |
| | Mozna to bude tim, ze PNG je kvalitnejsi original bez komprese. Ukladani do DDS souboru uz trochu kazi ten originalni zdroj. |
| |
|
| | | | | | | | jak udělat liverku v FS2020 2. 3. 2022 / 08:17 | |
| | Jo tenhle pohled mě nenapadl |
| |
|
| | | | | jak udělat liverku v FS2020 1. 3. 2022 / 11:49 | |
| | https://www.youtube.com/watch?v=b-wmZodrl2E&t=1s
tady to. máš pro PSko, má tam i nějaký návod do Blenderu a co jsem dřív viděl, tak třeba na Twitchi někteří tu a tam streamovali tvorbu liverek... jednoduchý repaint dají za hoďku, za večer něco složitějšího |
| |
|
| | | | | | jak udělat liverku v FS2020 2. 3. 2022 / 09:58 | |
| | | |
|
|