Jj realtime odrazy fungují snad od první bety XP11, ale jak píšeš, ta reflexní mapa se počítá jednou za nějaký interval. S vyšším nastavením reflections se do nějaké verze XP11 prakticky jen zvyšoval ten interval, u nejvyššího nastavení to pak mohlo být třeba 5fps. Na screenshoty fajn, v pohybu se na to nekoukalo dobře.
V tom XP12 videu to vypadá jako že celý výpočet dost laguje a vykresluje se třeba až s několikafrejmovým zpožděním, ale kdo ví jak to je doopravdy, protože zase odrazy na zemi mi přišly že se chovají přirozeně.
No a ad librain atd. - ono je to tím, že jsme léta zvyklí to v XP nemít. Tak teď bude příjemná změna. Co myslím nikde nepadlo je to, jestli se dočkáme i vizuálních efektů třeba namrzání křídla, ale snad jo. Jednou LR prezentoval krásně zamrzlá skla defaultního Austinova Lancairu Evolution, tak snad to rozšířili třeba i křídla, potažmo i trup. |
|