Je to paráda, i když vlastně nic nového, tedy krom záběrů z kokpitu, ostatní věci byly k vidění už předtím, i když jen ve statické podobě.
Co mě trochu mrzí:
- odrazy na křídlech, např. 0:54 s liverkou Air Asia, spodek horizontálního stabilizeru, pak třeba 01:03 spodek křídla. Děje se tam jakési takové podivné mrcasení a navíc se tam odráží něco úplně nesmyslného. Otázka, jestli je to featura nebo jestli s tím LR ještě něco udělá. Neúplnou přesnost odrazů do určité míry oželím, ale proč se ty odrazy klepou jak drahej pes?
- stíny ... Soudě podle toho co je k vidění v podobě stínů třeba na levém křídle stín trupu v 01:40, tak LR se stíny neudělal nejspíš nic a tak budeme i nadále ladit vzdálenost vykreslování cascade shadow map anebo rozlišení samotné shadow mapy přes datarefs, tedy pokud to ještě vůbec půjde
- v 0:27 je vidět jakési doskočení, prostě náhlé vykreslení ve scenérce a není to nijak extra daleko, jde nejspíš o nějakou vodní plochu nebo tok (je tam takový soubor asi vodních ploch a pak tam jedna doskočí). Tak snad nebudeme mít doskakovací simulátor, tohle mi vadí u konkurence a vadí mi to i u světel autogenu v XP
Jinak to ale vypadá nádherně, hrozně moc tomu pomohl nový systém nasvícení scény, ale zároveň to nevypadá tak přehnaně super-hyper-realisticky jako FSXX (v angličtině se pro to vžil termín třeba v počítačové grafice jako overdone).
Už aby to bylo! Nemůžu se dočkat  |
|