No, jenže to není sektorová výška ale jeppesnovská gridová MORA. A když se podívám na AIP mapy, tak vidím že na MEBAN je ze slovenské strany MOCA 6800ft, a na polské straně je grid MORA 80, tudíž to podle mě je naplánovatelné v 80. To, že je na KT761 hladina 120 určitě není kvůli překážkám (když např. jen MSA v tom místě je 3200, a tudíž bych očekával, že mu tam ATC v pohodě nechá výjimku na let v těch 80 třeba. Celý důvod té hladiny 120 je křížení se SID (tipuju že tam odlety stoupou 110 do vykřižování, a přílety dřží nad nimi ve 120). Případně kdyby s tím čistě formálně ATC nechtěl mít vnitřní konflikt, tak ho může buď vektorovat nebo zkrátit tak, aby se tomuto bodu vyhnul, a v tu chvíli se na něj bude vztahovat ATCSMA, která v tom místě bude tipuju taky okolo 3000ft (poláci jí bohužel nemaj v AIPu narozdíl třeba od CZ).
Spíš mi k celému tomuto přijde kuriozní, že poláci nemaj na STAR publikovanou MOCA/MEA, narozdíl od CZ.
PB |
|