Je trochu problém, že od prosince 2019, kdy komunita nasrala X-Frieseho, FWL stojí.
Ve všech tutoriálech a vzorových skriptech se používá pro určení zahájení startu funkce os.clock()
Jenže to možná tak bylo pod OpenGL, pod Vulkanem jak se to nahrává několik vlákny tak mi oc.clock() zahajuje při holém XPL cca 2s před nahráním simulace, při XPL se scenerkama, orthem a pluginama cca 14s. před nahráním simulace. To proto, že XPL tuhle funkci aktuálně pouští brzy - prakticky ještě v load menu.
S úspěchem jsem použil pro detekci startu a odložené spuštění scriptu dataref:
sim/time/total_running_time_sec
ten se mi podle DataRefEditoru bezpečně spouští opravdu až je XPL ven z menu. Při nastavení podmínky
if (proměnná s výše uvedeným datarefem) > 10 then
to opravdu spustí až když je éro 10s nahrané.
Nicméně díky za tvé tipy a fígle, dobrá inspirace pro další hraní a pokusy. Všeho jde docílit více způsoby. Někdy člověku udělá radost jen to, když najde nějaký elegantnější... |
|