Co se týče těch starších letadel těším se a sleduju vývoj:
- Il-18 od RuSky group (Autoři Yak-52 a TAF Sling 2):
https://forums.x-plane.org/index.php?/forums/topic/175825-rusky-group-il-18-soviet-turboprop-liner/&page=2
člověk se lehce splete protože v rusku je firma se stejným názvem která se ale zabývá importem zahraničního zboží, takže tady je správná adresa: https://www.rusky.info/
Bohužel projekt už druhým rokem stagnuje, po vydání FSXX šla energie evidentně na konverzi už vydaných letadel do XP11 pro FSXX, většinu příspěvků na vývojovém fóru tvoří od roku 2020, kdy vývojáři slíbili liverky Aeroflot Interflug CSA LOT v základu, jen natěšení fanoušci.
Můj původní optimisnus se změnil na aktuální realistický pesimisnus, zváště po včerejšku, kdy mi tady Přemek ukázal, že takový Comet už byl v lítatelném stavu (tedy mnohem dál než vývoj Il-18) a stejně nikdy nevyšel.
- An-26 od Mad Flight studios (tvůrců Spectr-Aero SP-30):
https://forums.x-plane.org/index.php?/forums/topic/173946-antonov-an-26-by-mad-flight-studio/&page=6#comments
Tady zůstávám stále optimistou, protože vývojáři zásobují své fórum stále novými screeny z vývoje v poměrně stabilním tempu.
FS2004 jsem zkusil oprášit, právě kvůli starším kouskům, ale po čtyřech letech s XP11, Felisovýma Tu-154M, AN-24, Yak-40 už to nerozdýchávám ani já ani můj HW. Nechci si už kazit vzpomínky na dobu kdy FS2004 byl to nej co jsme měli (a to i dlouhou dobu po vydání FSX). |
|