| | PMDG DC-6B 13. 10. 2021 / 23:09 | |
| | Díky, ty mi teda na závěr dne dáváš tečku. Mám za dnešek odsledováno pár hodin Austina, kterak vysvětluje různé parametry v Planemakeru, do toho jsem komplet prolistoval těch 522 stran manuálu DC-6 a vypisoval relevantní parametry. Stihnul jsem dvě úpravy a dva testovací lety. Bohužel některé změny v acf se definitivně do letových charakteristik neprojeví. Je možné, že tam určité parametry nad XPL hlídá ten plugin. Dávalo by to smysl, protože to původně vyvíjeli pro FSX/P3D, kde obcházeli default neletový model svými parametry - podobně jako Dodo sim, nebo PT Tu-154B2/M.
Podle letové příručky Everts Air Cargo se doporučují kompresory zapínat až od FL140, já je většinou zkoušel používat až v cruize módu na letové hladině. Pokles o 30 KIAS je podle mě hodně přehnaný, ale bohužel zrovna tenhle aspekt je plně v rukou PMDG pluginu.
Každopádně co se týče výkonů, mám asi celkem potuněno.
Poslední kontrolní let z PMDY 10ft do FL170 při maximálním nákladu - podle manuálu strana 219 by to mělo být 33 minut a FL170 by se mělo dosáhnout 97nm od startu. Měl jsem 30 minut a 105 což mi už příjde jako dost v toleranci. Zítra mám celý den papírování, tak mi na pozadí účetnictví může běžet XPL a budu ještě testovat spotřebu na 2700nm dlouhé trase. Na té mi minule došlo palivo 800nm před cílem navdory tomu, že jsem plnil na 100% a dolet je 4100nm. Jakmile doladím tohle už se v tom více šťourat nebudu. Ale je třeba si to za ty prachy ještě trochu odlítat. Očekávám, že v XP12 by se mohla opakovat situace XP10/XP11 a půlka letového parku nepůjde provozovat. |
| |
|