| | PMDG DC-6B 12. 10. 2021 / 17:03 | |
| | Měl bych dotaz na majitele DC-6 od PMDG, kteří ji lítají v FSX/P3D/FSXX:
Pokud máte přes AFE zapnutý a udržovaný cruise mód - dejme tomu ve FL170, předpokládám, že Pressure bude 37 inch, RPM 2150 ale co by mě hodně zajímalo jsou hodnoty:
IAS: (budík na hlavním panelu úplně vlevo nahoře)
BMEP: (hlavní panel úplně nahoře 6. až 9. budík zleva)
Fuel Flow: (hlavní panel druhá řada shora 8. a 9. budík zleva)
V XPL to dává v FL170 IAS 200KT (370km/h), BMPE 140, Fuel flow: 5
V technické specifikaci DC-6B na wiki je uveden dolet 4100nm s plnými nádržemi a 2610nm s plným nákladem.
Zároveň se tam uvádí cruise speed 507km/h což mě dost mate - PMDG má na štítku pro FL170 cruise speed 251KT indikovaných což by bylo cca 465km/h.
Uvažoval jsem jestli se třeba v té době neuváděla pod cruise speed přepočtená pozemní rychlost.
200KT IND mi dělá 265KT GS (490km/h) což už je docela blízko deklarované cruise speed na wiki.
Jde mi o to, že parametry PMDG v XPL nehrajou, není problém je upravit. Kdysi už jsem to dělal a zvyšoval jsem rychlost a snižoval spotřebu aby mi hrály parametry podle wiki, teď ale nevím jestli ty moje úpravy šly správným směrem. Možná ty rychlosti jsou OK a problém s doletem je pak jen u spotřeby motorů. Našel jsem na netu i nějaké dobové letové řády, ale to je nepoužitelné. V té době se dlouhé trasy lítaly jako autobusová linka Ostrava-Kopřivnice (Taky to stavělo v každé prdeli). Souvislý dlouhý let kolem dejme tomu 3000nm jsem nenašel, cesta z NY do Frankfurtu trvala u PAA s DC-6A tři dny a něco a měla asi osm mezipřistání. Kdyby těm lidem někdo řekl, že za dvě a pů dekády to dá Concord za 3h a nějaklé drobné asi by mu řekli že se zbláznil. |
| |
|