Znovu opakuju, nemám problém s používáním SSD, běžně na něj instaluju, kopíruju i méně důležitá data a vůbec to neřeším. Ale u rolling cache jsem nenašel žádný smysl používání. Jestli ušetřím něco málo stažených dat ze serveru, to je mi celkem jedno. Aby mělo používání rolling cache nějaký smysl, tak by musel být obslužný algoritmus natolik chytrý, že by si dělal nějakou statistiku, jakou část scenérie používáš nejčastěji a tu si uložit a nepřepisovat ji ničím jiným, ať letíš kamkoliv. Ale obávám se, že tak to není a už z názvu to bude fungovat jednoduše tak, že se do ní neustále ukládá to, co se ti načítá během letu pro zobrazení a přepisují se nejstarší záznamy. Pokud se dostaneš znovu na stejné místo opakovaně dřív, než je ten záznam už přepsaný, tak se použije a místo aby se natahoval znovu ze serveru, tak se třeba část načte z cache. Věřím že to může fungovat u lidí, co lítají převážně malými letadly mezi pár blízkými letišti. Ale pokud se lítá dál nebo obecně se prozkoumává svět, tak je úplně zbytečné, aby se do rolling cache něco ukládalo, protože už to nikdy nevyužije a jen se to bezúčelně přepisuje. To srovnání se sportovním autem je nesmyslné, protože když auto budu točit jen do 3000rpm, tak nevyužiju jeho výkon. Kdežto u MSFS mi to jeho výkon nijak nesníží. V nejhorším případě jen stáhnu o kousek víc dat z netu, ale na funkčnost MSFS to nemá žádný vliv. |
|