FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 24. 11. 2024, svátek má Emílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Trasa LKLN LKHK Jeden příspěvek | Celý strom
Trasa LKLN LKHK   13. 5. 2005 / 09:29
Jennik   
Ahoj,
je to trosku ostuda - ale malicko jsem se zasekl pri planovani teto cesty s L-410. Pri pohledu do mapy nevidim zadnou rozumnou trasu v Lower space a routefinder mi nasel jen nicnerikajici LKLN BODAL LKHK. FS navigator na BODAL kasle a hodi mi to pres to jedno NDB ve Kbelich rovnou na Hradec.

Normalne bych si nedelal vrasky a letel to budto zatackou pres Prahu nebo pripadne pres VLM. Ale rad bych vedel, kudy se to presne v realu leta a jak mam planovat let, kdyz ani pocatecni ani cilove letiste nema propojeni s routes, nebo jde o strasnou objizdku.. ?

Taky se chci zeptat - vim jak se priblizit na drahu pres dve NDB, ale jaky je postup u letadla s jednim ADF? Jen trafa na pocatecni NDB a potom klasicke vizualni priblizeni?
 

Re: Trasa LKLN LKHK   13. 5. 2005 / 10:05
Marky Parky   
Takze tady to bude trosku slozitejsi. Pokud ti jakykoliv planer naplanuje IFR cestu, je to vicemene spatne - pro civilni provoz jsou obe letiste VFR.
Soucasne jeste i kdybys byl vojak, a mohl vyuzit tamni vojenske publikovane IFR procedury, zase by to bylo spatne, protoze databaze ze kterych ty planery vychazeji jsoiu evidentne zcela chybne.


Takze jak spravne - civil:
Obe letiste jsou VFR, spravne by tedy let mel byt VFR. Pokud za vsech okolnosti chces IFR po nejake trati, tak napriklad tak (ale to je hodne kostrbate), ze bys odstartoval za VFR a pokracoval na Prahu, presel na IFR, pokracoval OKL M748 VLM a odtamtud za VFR do Hradce. I to je ale zbytecny zalet. S priblizenim pak nemas problem - proste visual, protoze pristrojove ani neni publikovane.

Jak spravne - vojak:
Ani tady to neni uplne jednoduche, odletovka z LKLN konci na RATIS, priletovka do LKHK zacina na VLM a mezi temito body nevede zadna trat.
Bylo by to asi ale mozne to naplanovat RATIS DCT VLM - nevim jak moc by takovy plan prosel, ale prijde mi to jedine schudne.

K priblizeni na drahu pres jedno nebo dve NDB - to zalezi na tom jak je to publikovano a jak mas vybavene letadlo. Pokud mas v letadlu ADF sprazeno s RMI a priblizeni je publikovano jako pouze NDB, NDB-DME a pod, tak muzes zaletnout s jednim NDB celkem bez problemu. Pokud vsak je publikovano NDB-NDB nebo pokud nemas RMI a tedy nejsi schopen zaletnout bearing, neni vubec mozne o NDB priblizeni hovorit. Muselo by se najit nejake jine reseni, a jedno z nich by prave mohlo byt pokracovat primo na NDB a ve chvili kdy zahlednes letiste pak zahajit visualni priblizeni.
 

Re: Re: Trasa LKLN LKHK   13. 5. 2005 / 10:32
Jennik   
Diky, takze jak to zalitnout s L-410tkou co nejrealneji? Proste VRF z Plzne az do Hradce? Asi ano, moc narocna trasa to neni.
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ