| | Re: Trasa LKLN LKHK 13. 5. 2005 / 10:05 | |
| | Takze tady to bude trosku slozitejsi. Pokud ti jakykoliv planer naplanuje IFR cestu, je to vicemene spatne - pro civilni provoz jsou obe letiste VFR.
Soucasne jeste i kdybys byl vojak, a mohl vyuzit tamni vojenske publikovane IFR procedury, zase by to bylo spatne, protoze databaze ze kterych ty planery vychazeji jsoiu evidentne zcela chybne.
Takze jak spravne - civil:
Obe letiste jsou VFR, spravne by tedy let mel byt VFR. Pokud za vsech okolnosti chces IFR po nejake trati, tak napriklad tak (ale to je hodne kostrbate), ze bys odstartoval za VFR a pokracoval na Prahu, presel na IFR, pokracoval OKL M748 VLM a odtamtud za VFR do Hradce. I to je ale zbytecny zalet. S priblizenim pak nemas problem - proste visual, protoze pristrojove ani neni publikovane.
Jak spravne - vojak:
Ani tady to neni uplne jednoduche, odletovka z LKLN konci na RATIS, priletovka do LKHK zacina na VLM a mezi temito body nevede zadna trat.
Bylo by to asi ale mozne to naplanovat RATIS DCT VLM - nevim jak moc by takovy plan prosel, ale prijde mi to jedine schudne.
K priblizeni na drahu pres jedno nebo dve NDB - to zalezi na tom jak je to publikovano a jak mas vybavene letadlo. Pokud mas v letadlu ADF sprazeno s RMI a priblizeni je publikovano jako pouze NDB, NDB-DME a pod, tak muzes zaletnout s jednim NDB celkem bez problemu. Pokud vsak je publikovano NDB-NDB nebo pokud nemas RMI a tedy nejsi schopen zaletnout bearing, neni vubec mozne o NDB priblizeni hovorit. Muselo by se najit nejake jine reseni, a jedno z nich by prave mohlo byt pokracovat primo na NDB a ve chvili kdy zahlednes letiste pak zahajit visualni priblizeni. |
| |
|