Ono to může znít jako vtip, ale to co říkal Jirka je nejlepší základ k tomu, aby sis lítání s vrtulníky začal alespoň trochu užívat už od začátku. Takže já to ještě radši zopakuji.
Pokud máš joy, který má větší sílu pružin, tak ho rozeber a pružiny vyhoď. Ze začátku je to nezvyk, ale po chvíli je to na vrtulníky opravdu lepší řešení než defaultní řešení joysticku s pevným středem.
Popřípadě, pokud bys doma v něčem našel vhodné pružiny, které ve výsledku dávají opravdu malé síly, tak je do joye použij.
Druhá věc je prodloužení.
Dá se udělat ze všeho možnýho a hotovo máš za dvě hoďky i s pájením nastavovaných drátků.
Akorát to nepřežeň s délkou, nebo budeš mít hodně velkou výchylku joysticku, což je při umístění mezi nohama problém (pokud nejseš baletka nebo netrpíš nějakou vrozenou vadou postihující dolní končetiny). Pro normální joystick doporučuju prodloužení max. o 20cm. V tom případě se horní výchylka ještě dá a přitom ovládání heliny už je v tomto případě opravdu solidní.
Takže i přes jistou úsměvnost bych považoval výše uvedené dva body opravdu jako základní věc, jak se s vrtulníkama zbytečně netrápit.
Dále pedály- to je nutnost. Osu Z na joysticku pro vrtulníky opravdu nebrat.
Nějaká vhodná páčka ala kolektiv je taky více než vhodná.
No a když už se ptáš na nastavení os v X-Planu.
Pro vrtulníky vše na plnou linearitu a bez asistencí. Takže vše na nulu.
Může to znít trochu hardcore, ale opravdu je to ideální.
Samozřejmě se našimi radami nemusíš vůbec řídit.
Jsem si ale vcelku jistý, že pokud tě vrtulníky chytí, tak se k výše uvedenému stejně sám dopracuješ.
|
|