Autor reagoval na původní oznámení LKPR pro P3D, ve vlákně níže pak bylo upřesněno, že to je vyvíjeno i s ohledem na FSXX. Takto se můžu jen pozastavit nad tím, že na sklonku roku 2020 někdo ohlásí jako první scenerku pro P3D a až pak lehce dodá, že se počítá i s verzí pro FSXX. Asi by to mělo být ORBX ohlašuje LKPR pro FSXX, nicméně počítáme i s tím, že vytvoříme degradovanou verzi scenerky pro technicky limitovaný P3D.
Nevím jaké jsou tvé nároky, ale já tu scenerku mám a nepřipadne mi nějak extra zastaralá. Outdated je leda tak simulátor pro který je dělaná. LKPR je težké sousto hlavně z hlediska terénní náročnosti. V simu kde letiště musí být placka nic lepšího udělat nešlo a nejde. Nevím jakou podporu by sis představoval. Že ti někdo scenerku bude realtime upravovat na denní bázi podle toho jak postupují stavební práce, opravy pojížděček a drah? Každý měsíc přelepovat reklamní plochy aktuální reklamou? Práce na takové scenerce potřebuje podklady, ty se v lepším případě pořizují jednou za dva roky a rok trvá jejich zpracování a zveřejnění. Práce na samotné scenerce takového rozsahu zaberou půl roku až rok podle velikosti tvůrčího týmu. Takže i když začneš dělat hned po zveřejnění podkladů tak v době vydání je každá scenerka nejméně dva roky stará. Bohužel všechny velké světové letiště jsou svým způsobem nikdy nekončící stavby. Převodem do jakéhokoliv simulátoru fixuješ nějaký stav k nějakému datu ke kterému máš podklady. A tak to v naší patetické lineární existenci zůstane ještě pěkných pár dekád nebo století. |
|