No tak to je ovšem zásadní informace, která tomu dává smysl, pokud tedy Mega Airport Prague nepůjde předělat pro FSXX.
Jinak to, že se do jedné scenerky pustí 2-3 vývojáři není nic neobvyklého. Bohužel taková je situace, v komerční sféře a konkurenčním prostředí asi těžko vzniknou nějaké dohody my děláme to a vy tohle. Pokud si dobře pamatuji firemní školení, tak by taková dohoda z právního hlediska mohla být vyhodnocena jako vertikální či horizontální kartel (už je to skoro dva roky co nám to tlačili do hlavy a přesně si to nepamatuji, zaručeně vím, že 100% bezpečné je držet se od konkurenta alespoň 50m daleko, a žádným způsobem s ním nekomunikovat, aby se byrokratičtí čertíci z EU neměli na čem točit). Ačkoliv se nám to jako uživatelům může zdát absurdní, tak jakékoliv snahy o rozdělení trhu mezi konkurenty jsou postižitelné pokutami v stovkách tisíc až milionech EUR. No a to, že pak máme tři čtyři Innsbrucky apod. je už jen důsledek.
Nicméně mě napadá ještě jiná absurdní situace - takovými oznámení komerční vývojáři odkryjí karty, a když teď tři firmy zjistí, že by bylo "přePrahováno" tak se na to všichni tři raději vyserou a za půl roku oznámí, že dělají na "World Central Airport" nebo něčem jiném. Dle Murphyho zákonů si po opuštění projektu zase všichni vyberou to samé. A tak to bude do doby dokud někdo nespolyká všechny vývojáře a nepřejde na "centrální plánování se zřetelem k optimalizaci a maximalizaci zisku". |
|