Kluci oběma díky za tipy. Opilce jsem ještě nehledal, a kvůli tomuhle se kousnu a snad to o víkendu dám.
Maverick má pravdu v popisu mise tam ta možnost dotankování je. To ale abych si vyhradil další hodinu navíc. Myslím, že esenciální bude ten tip držet to pod stovkou. Já se to pravděpodobně ve snaze ušetřit čas mezi jednotlivým visením snažil i se závěsem zbytečně moc hnát a to bude ten problém.
Pro mě v téhle kampani zatím nejsilnější zážitek ta záchranářská mise. Nic co bych při misích CVARS už víc než padesátkrát absolvoval s různými stroji. Ale v téhle misi to hnusné počasí a jen velmi mylý vertikální prostor mezi vršky stromů a spodní hranici nízké oblačnosti udělalo strašně silný zážitek. I když to bylo jen jako, úplně jsem v té mašině měl pocit takového toho zvláštního tepla co člověk má když jede v deštivé noci v dobře fungujícím a vytopeném autě a uvědomuje si jak je rád, že není "tam venku" vystaven přírodě. Do toho ten adrenalin se sledováním kurzu, terénu a výšky. (Vím dalo se teoreticky vystoupat výš do mraku, odletět to na autopilota a pak zpomalit a velmi zvolna vyklesat z mraku ven, ale to mi nějak nepřišlo správné a vzpomněl jsem si na svého instruktora "Nikdy, nelítej do mraku, z něj se akorát pobliješ a ztratíš prostorovou orientaci, ne nutně v tomto pořadí." a já to respektuji i v simulátoru, pokud neletím vyloženě IFR mašinou.) |
|