Ano myslím přesně tohle logo.
My grafomani si neumíme pomoct...
Jinak mě ještě napadla skvělá analogie FSXX a Spintires. To bylo v době vydání 1. grafickou revolucí 2. něčím neskutečným stran simulace pohybu terénních vozidel v měkkém terénu (dost relistickou a o mnoho poholdnější a čistější než zapadnout na vojenském cvičení někde na libavě se spojařskou V3S)
Spintires si našlo svou komunitu hardcore fanoušků, ale jako hra pro masy neuspělo právě díky chybějícímu "hernímu" prvku - něčemu co by dávalo všemu tomu težkému zdolávání terénu smysl. Já sám se tam vyřádil jen na dvou mapách s addonovými T813 a PV3S a na další mapy už neměl moc motivaci i když mě napadala spousta scénářů - jako kamenolomy, vojenské mise třeba s přesunem a maskováním štábních vozidel, nějaký "RPG" systém vylepšování a odemykání lepších vozidel atd. Někdy prostě hra zůstane jen ve fázi technologického dema... |
|