Naopak, žádné udivení je to normální jev. Na začátku jsou do toho všichni hrr. U single her dohrají leckndy za den/dva a jdou zase dál, u dlouhodobějších her je normální že ze začátku to lidi hrají hodně a po chvíli to omezí, nehrají denně 5-8 hodin, hrají ob den, či 2-3x do týdne a až se jim to ohraje ještě více tak to zapnou třeba jednou týdně na týdenní úkoly a ani to možná ne a vrátí se k tomu až s dalším obsahem.
Koukni na Horizon: Zero Down, ano na PS4 je to už stará hra ale na PC vyšla jen 9 dní před MSFS. Je to AAA titul...
První den měla peek přes 49 tisíc a to bylo taky naposled. Po 9. dni byla na 20 tisících a aktuální denní peeky přesahují jen 10 tisíc. A tohle rozhodně není singlovka na s pár hodinovou kampaní ale velké open world RPG na mnoho desítek hodin. Je to důkaz "kvality" produktu? Ne, je to běžné
Koukni na fenomén se jménem PUBG, dnes ho hrane 3-4 sta tisíc lidí, ale když to bylo čerstvé tak to hrálo přes 3 miliony lidí najednou a je to i rekord steamu, je PUBG neúspěšný titul že mu počet konkurečních hráčů klesl na osminu až desetinu? Naopak.
|
|