FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 24. 11. 2024, svátek má Emílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
FS2020 - Postprocess nastaveni - tip Jeden příspěvek | Celý strom
FS2020 - Postprocess nastaveni - tip   2. 9. 2020 / 18:52
JirkaK
Ještě aby byl AA v MSFS lepší než v X-Plane.

když pominu FXAA, tak X-Plane používá supersampling - renderuje ve vyšším rozlišené a pak se to zmenšuje, luxusní výsledek ale dopad na výkon velký

MSFS jako dneska skoro každá hra používá Temporal AA, tedy že vezme snímek, a teď mě ber s rezervou, nemám to nastudované podrobně - a srovná ho s předchozím a následujícím snímkem a detekuje v něm pohyb a nějakým algoritmem který je výkonově nenáročný to "prolne" ty tři snímky dohromady.

U tenkých předmětů - třeba vlasy to leckdy způsobuje "duchy". A docela to maže, takže sharpening může být způsob jakým kompenzuješ neduhy TAA.

Výhoda TAA je rychlost a poměrně ucházející výsledek. Třeba DLSS funguje také podobně AI nevyhodnocuje jen aktuální snímek ale vyhodnocuje i předchozí. DLSS nemusí sloužit jen ke zvýšení výkonu tím že renderuješ nižší rozlišení a AI rekonstruuje vyšší, ale dá se to použít i jako forma Super samplingu. Renderuješ nativní rozlišení, DLSS uděla super resolution které se downscaluje na nativní, takže takové DSR akorát bez takového dopadu na výkon.
 
VWAC
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ