Ještě aby byl AA v MSFS lepší než v X-Plane.
když pominu FXAA, tak X-Plane používá supersampling - renderuje ve vyšším rozlišené a pak se to zmenšuje, luxusní výsledek ale dopad na výkon velký
MSFS jako dneska skoro každá hra používá Temporal AA, tedy že vezme snímek, a teď mě ber s rezervou, nemám to nastudované podrobně - a srovná ho s předchozím a následujícím snímkem a detekuje v něm pohyb a nějakým algoritmem který je výkonově nenáročný to "prolne" ty tři snímky dohromady.
U tenkých předmětů - třeba vlasy to leckdy způsobuje "duchy". A docela to maže, takže sharpening může být způsob jakým kompenzuješ neduhy TAA.
Výhoda TAA je rychlost a poměrně ucházející výsledek. Třeba DLSS funguje také podobně AI nevyhodnocuje jen aktuální snímek ale vyhodnocuje i předchozí. DLSS nemusí sloužit jen ke zvýšení výkonu tím že renderuješ nižší rozlišení a AI rekonstruuje vyšší, ale dá se to použít i jako forma Super samplingu. Renderuješ nativní rozlišení, DLSS uděla super resolution které se downscaluje na nativní, takže takové DSR akorát bez takového dopadu na výkon. |
|