Rozkaz zněl jasně - letadlo musí na LKPR přistát za každou cenu! Nebyl čas ptát se, kolik zbývá paliva!
SW/ČSA je totální fraška a jak jsem onehdá psal, že mi to kapsu daňového poplatníka netrhá, tak z principu mě to teď už pěkně sere. A ty sráči si ještě dovolí "reklamu" v médiích, kde srovnávají dotace států jednotlivým aerolinkám, ale už nikde nepíšou, že to bylo za velmi přísných podmínek, spousta aerolinek se dala třeba až 49% podíl státu a masivně se propouštělo.
SW je prý ze 49% čínské a tak se jeden neubrání otázce, kolikpak strýček Kim dal na zahojený a zkypření SW/ČSA před tím, než to zase někdo další vytuneluje a pak to stejně položí?
A že prý "věhlasná značka, kterou je potřeba udržet". Z čehokoliv, co má na sobě logo ČSA je mi na blití, s tím, co ČSA bývaly to nemá společného už vůbec nic. |
|