Myslím, že se pleteš. Ač mě to bolí Tu-154 už je relikt a na tvorbu propracovaných systémů tak jak je měly Tu-154 B2 a M od projektu Tupolev v FS2004 nebo Felisova Tu-154M v XP10/11 je to příliš náročné a uživatelská základna je malá. Lítat s tuplákem je dřina. Když se podíváš na statistiky IVAO/VATSIM provozu tak nejoblíbenější jsou dnes "Áčka" 320/319 následované těsně Bulíkama 73X, Tu-154 jsem nejvíce potkal 5 v porovnání s těma stovkama Plejstejšnů a Bulíků je to MAX-MIN místo MINIMAXu. (Tedy maximum práce pro minimální skupinu uživatelů.) To je přesně důvod co mě bude držet u XP11 do doby dokud tam bude tuplák fungovat. Stejně tak jsem nikdy nepřešel na FSX, protože moje oblíbené éro v něm nefungovalo výkon a vzhled byl horší než vymazlená FS2004, takže nebyl důvod - spolu s tím, že MS celé FSX zařízl v podstatě dva rokyl po vydání s tím, že ještě další 4 to tak nějak fungovalo než vypli podporu reálného počasí a nechali to svému osudu úplně. Pak po dalších dvou letech z toho vyždímali prachy přeprodejem licence Dovetailu, který to ještě chvíli podojil. LM Prepar3D byl pak v podstatě taky jen přejmenovaný FSX, ale ti s toho jen neždímali peníze, ale snažili se to aspoň po malých kouscích někam posunovat. Je dobré si historii občas připomenout - a za čtyři týdny k tomu přistupovat spíše s menším chladným odstupem.
Takže ačkoliv bych v tomto případě neskutečně rád sdílel tvůj optimismus, musím i nadále zůstat realistou.
|
|