Support je dle mě důležitý, bohužel s jejich C172 to bylo pytel 3 roky trvalo to dát trošku dohromady ale třeba bug s volume audia při přepínání z externí na interní kameru je tam od začítku (resp od v1.4 kdy jsem to koupil), nešáhli na to. Místo patche co opraví chyby vydají update který sice opraví nějaké chyby ale přidá featury které třeba nechceš používat, rozbije něco dalšího ale u starší verze s chybami zůstat taky nejde. Naštěstí v jedné z posledních verzí už vyházeli jejich vlastní asociaci některých prvků, nerespektovalo to nastavení v X-Planu. O letovém modelu se dá taky pochybovat.
Tak jak tak když ti support neodpoví přes 2 roky na support dotaz, tak od takového výrobce jednoduše nic dalšího nekoupíš, stačí pročíst diskuze. Ti se maximálně 1x za půl roku/rok ozvou že "sorry že nekomunikujeme ale máme spousty novinek..." udělají hype, dají nějaké termíny a rok o nich zase neslyšíš než zas udělají nějaký hype. Třeba u té C172 slibovali PRO verzi skoro 2 roky zpět že do konce roku bude vydaná, jeden a čtvrt roku na to, žádný release dokonce ani žádná zmínka. |
|