Tak jsem na něj nakonec rychle mrknul a podle mě ok. Resp. nejsem si jistý, ale myslím, že i v reálu G1000 umí VNAV jen pro sestup a přiblížení (ne pro climb) a pak je všechno ok. Zkusil jsem si jen tak vymyšlenou route LKMB - NER (4000ft) - OKL (3000ft) - LKLT (2000ft). Vystoupal jsem do 5000ft, zapnul VNV a kochal se, jak G1000 postupně hlásí údaje o vertikálním profilu a klesá podle mnou zadaných výšek ve vert. profilu flp. DA-62 samozřejmě nemá autothrottle, tak je potřeba hlídat rychlost při klesání a následně zase při vyrovnání.
Jinak éro vypadá a lítá pěkně a má přepychový zvuk. Trošku mi zatím přijde podivné to klikací ovládání na displejích obou G1000, ale to je asi jen věc zvyku, nakonec používat to nemusím. Co mi vadí jsou docela neostré textury v kokpitu na tlačítkách G1000, dost špatně se mi četly popisky.
Podle mě pokud bych chtěl opravdový VNAV i na SID a obecně prostě ne jen pro sestup za TOD a přiblížení (STAR jsem nezkoušel, ale to beru automaticky, že to bude fungovat), tak asi jedině bizjety a airlinery. |
|