Určitě krom nějakých chladících klapek apod. budeš řešit hlavně MANIFOLD PRESSURE budík (vliv na hodnoty má páka plynu, protože manifold pressure není prakticky nic jiného než tlak produkovaný ve spalovacích komorách válců). Tam je hodnota pro různé fáze letu samozřejmě odlišná.
Jinak manifold pressure budík je super věc, protože na zemi s vypnutým motorem (a pokud nejsou uzavřené nějaké klapky pro přívod vzduchu apod.) vidíš aktuální atmosférický tlak .
No a pak taky směs, ale tu lehce uřídíš zase monitorováním EGT budíku (samozřejmě v návaznosti na otáčky motoru), případně CHT (teplota válců, ale tam je to samozřejmě ve spojitosti s celkovým chlazením motoru - nějaké ty klapky apod.).
Další věc je turbo v motoru, ale to má koukám i nějaký automatický režim.
A taky mám hned jednu zajímavou otázku - turbo vs směs? Předpokládám od toho je tam ten AUTO režim, který pak řídí turbo automaticky podle toho, jak je nastavená směs? Což mi teda přijde už dost hi-tech . |
|