Ahoj Jenniku,
1) Zacni tim, ze si pro tu osmu na zalozce Special vypnes "control helper" a "rudder trimmer". Naopak si zapni autopilot adjustment.
Taky si vyber spravny zpusob trimovani (forcetrimovani) pro svuj joystick (tamtez).
Predpokaldam, ze na pedalech nemas nejake velke nelinearity? Na hapikovych pedalech u ni mam cca 20% a o zadnem dupani ze strany nas tranu nemuze by reci.
2) To klepani je otravny, ale lidi co s tim litali rikaji, ze se obcas nedaly precist budiky, jak se to klepalo, ale bylo to kus od kusu. Klepani se da taky nastavit ve specials.
Generator ale neztratis kvuli klepani. Ten ztratis kvuli otackam rotoru. No a ty ztratis proto, ze sestupujes v podstate v autorotaci a otacky motoru se ti tim padem odporouci nekam pod 80%. No a kdyz pak zaberes, tak mu to trva. Sestupy litej tak, aby se motor pod tech 80% nedostal a nebudes mit problem.
3) Podle lidi, co s tim litali nijak zvlast stabilni neni. Na cykliku je hbita. Je ale setrvacna pokud jde o smery pohybu.
4) nevim, brzdu mam na cudliku, stejne jako u vsech ruskejch masin, kde se preslapavanim prepousti vzduch.
No a k tem stabilizacim - minimalne AP bys mel mit zaply (sviti prostredni kontrolka a tou se i zapne).
Bylo mi mym instruktorem vysvetleno, ze osma se neridi tak jako jine stroje, ale trochu jinak - s force trimem presunes cykliku tam, kde ji chces mit a pustis FT no a pak koukas, jak se AP dari drzet pitch a roll. A tak porad dokola. Bez trimu do toho hrabes minimalne.
Muj instruktor, ktery na tom lital i v jugosce rikal, ze za nejvetsi klad simulace povazuje, ze je to jak skutecny. Zapory, krome placateho monitoru nenasel. Kdyz jsme mu nasadili VR tak uz byl spokojenej uplne. |
|