| | Re: G-max vs. Autocad 5. 5. 2005 / 16:12 | |
| | Je to tak, ze v AutoCADu sice muzes udelat 3D model, ale stejne pak budes potrebovat Gmax ( nebo FS Design Studio ), abys to tam otexturoval a zanimoval.
V AutoCADu to muzes delat bud jako polygonovy model ( ovsem na polygonovy modelovani je Gmax/MAX preci jen vhodnejsi ).
A nebo i jako solid model, kterej pak pres export do 3ds muzes dostat do Gmaxu, jen tam pak nemas tolik kontrolu nad tim, jak se pak udela ta polygonova sit.
A jedna vec je mit ten holej 3D model ( coz bys asi uz ted zvladnul ) a pak z toho udelat funkcni model do FS.
Tady nezbyva nez se prokousat tutorialama a diskusnima forama. ( jak ti uz pekne dal odkazy Snehulak )
A taky omrknout dokumentaci ve FS SDK a i prilozeny ukazkovy modely.
Jen par dotazu na foru asi bohuzel nebude stacit. |
| |
|