| | | G-max vs. Autocad 5. 5. 2005 / 13:37 | |
| | měl bych pár dotazů na zkušené "tvořiče" letadel. Chtěl bych udělat model ULLa STAR do FS2004. Problem je že se nechci učit v G-maxu. Umim poměrně obstojně dělat ve 3D v Autocadu. Je nějaká možnost že to bude fungovat? nemam s tím vůbec skušenosti.... nechápu třeba jak udělám funkční virtual cocpit atd atd... Nevim možná se to tu už řešilo |
| |
|
| | | Re: G-max vs. Autocad 5. 5. 2005 / 14:38 | |
| | | |
|
| | | Re: G-max vs. Autocad 5. 5. 2005 / 16:12 | |
| | Je to tak, ze v AutoCADu sice muzes udelat 3D model, ale stejne pak budes potrebovat Gmax ( nebo FS Design Studio ), abys to tam otexturoval a zanimoval.
V AutoCADu to muzes delat bud jako polygonovy model ( ovsem na polygonovy modelovani je Gmax/MAX preci jen vhodnejsi ).
A nebo i jako solid model, kterej pak pres export do 3ds muzes dostat do Gmaxu, jen tam pak nemas tolik kontrolu nad tim, jak se pak udela ta polygonova sit.
A jedna vec je mit ten holej 3D model ( coz bys asi uz ted zvladnul ) a pak z toho udelat funkcni model do FS.
Tady nezbyva nez se prokousat tutorialama a diskusnima forama. ( jak ti uz pekne dal odkazy Snehulak )
A taky omrknout dokumentaci ve FS SDK a i prilozeny ukazkovy modely.
Jen par dotazu na foru asi bohuzel nebude stacit. |
| |
|
| | | | Re: Re: G-max vs. Autocad 5. 5. 2005 / 17:34 | |
| | to je právě ten problém... moc času nemám tak se na to asi vy.... nevíte jestli jde nějakou zpětnou dekompilací vzít hotovej modela a jakoby ho "rozebrat" aby se na tom moh člověk učit? |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: G-max vs. Autocad 5. 5. 2005 / 20:54 | |
| | Pokud mas na mysli 3D model, jednoduse to nejde.
Na prohlizeni modelu zkus treba tohle:
http://www.aircraftmanager.com/
Ale od toho tu mas taky SDK ( pro FS2002 a 2004 ), ve kterym jsou ukazkovy modely.
A panel, zvuky, textury uz mas "rozebrany" primo ve FS. |
| |
|
|