No tak Overlay Editor je nástroj z roku 2006 a Marginal jej naposledy aktualizoval v roce 2017, XP11 za ty tři roky ušel kus cesty. Triplemon za tu dobu dost vylepšil WED - nativní podpora mapových a orto podkladů, náhledy fasád jsou namátkou nové fíčury které hodně oceňuji. Marginal se oproti tomu trochu z tvorby pro XP stáhnul, roli jeho famozního autogate pluginu dnes v podstatě přebral SAM a jak to vypadá, tak s posledním updatem budeme u tvorby scenerek odkázáni asi už jen na WED. Overlay Editor měl proti "2D CADovému" WEDu velkou výhodu v 3D okně, kde se scéna v podstatě dala dělat WYSIWYG stylem.
Přiznám se, že ze začátku pro mě byl OE "pochopitelnější" ale celkem brzy mě mé konstruktérské návyky a zkušenosti dovedly k WEDu. Přijde mi, že má proti OE více výhod a jen jednu nevýhodu - chybějící náhled scény ve 3D - poté by byl snad úplně ideálním nástrojem. |
|